ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فراخوان راه‌اندازی ایمیل سازمانی

| چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان فناوری اطلاعات ایران برای مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی سامانه های ایمیل تعاملی سازمانی فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان فناوری اطلاعات ایران با مشارکت بخش خصوصی و رقابت عمومی از شرکت‌های واجد شرایط، جهت مشارکت در اجرای «سامانه‌های رایانامه تعامل‌پذیر» دعوت کرد.

راه‌اندازی سامانه‌های رایانامه (Email) تعامل‌پذیر (مبتنی بر پروتکل ECE)در جهت ایجاد تعامل مابین سامانه‌های اتوماسیون اداری، همچنین تسهیل دسترسی اشخاص حقوقی به سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی انجام می‌شود.

در این راستا سازمان فناوری اطلاعات ایران برای مشارکت بخش خصوصی از طریق فراخوان و رقابت عمومی از شرکت‌های واجد شرایط، جهت مشارکت در اجرای این پروژه دعوت کرده است. 

جزئیات این فراخوان در سایت سازمان فناوری اطلاعات ایران منتشر شده است.

در خبر دیگری از این سازمان اعلام شد، امکان ذخیره سازی و ارائه اطلاعات مکانی پایه کشور با امضا تفاهم نامه میان سازمان‌های فناوری اطلاعات و نقشه برداری فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر این تفاهم‌نامه به‌منظور همکاری مشترک در ذخیره‌سازی و ارائه اطلاعات مکانی پایه کشور بین سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان نقشه‌برداری کشور منعقد و مبادله شد.

ذخیره‌سازی و ارائه اطلاعات مکانی پایه کشور، ارائه الکترونیکی اطلاعات مکانی پایه کشور مبتنی بر ضوابط پنجره واحد ملی کاتالوگ و مجموعه داده‌های باز کاربردی از جمله مفاد این همکاری مشترک است.

ارائه خدمات موردنیاز جهت بهره‌برداری در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، تأمین فضای ذخیره‌سازی و پشتیبانی از آن و همچنین ارائه خدمات سازمان نقشه برداری کشور در بستر GSB و PGSB از اقدامات و تعهدات طرفین در این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">