ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول برای تشویق دانشجویان و بهره‌مندی از توانمندی اساتید درنظر دارد به پایان نامه‌های مرتبط با حوزه‌های مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور حمایت پژوهشی اعطا کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به منظور تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و به جهت تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بهره‌مندی از توانمندی اساتید دانشگاه‌ها درنظر دارد حمایت پژوهشی(گرنت) به پایان نامه‌های مرتبط با حوزه‌های این مرکز اعطا کند.

موضوعات مورد حمایت در دو محور پژوهشی و کاربردی در حوزه‌های «شبکه‌های نوین مخابراتی» و «راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی» تعریف شده است.

اساتید و دانشجویان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از موضوعات این فراخوان به معاونت پژوهشی دانشگاه خود مراجعه کنند.

دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، تربیت مدرس، خواجه نصیرالدین طوسی، شاهد، امام حسین(ع)، شهید بهشتی، صنعتی اصفهان، اصفهان، فردوسی مشهد، صنعتی شیراز و تبریز می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

  • ۹۹/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">