ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعالیت اوبر در ایتالیا ممنوع شد

| يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت اوبر که امکان فعالیت در بخش‌هایی از آمریکا را از دست داده، حالا با صدور حکمی توسط یک قاضی نمی تواند در کل خاک ایتالیا فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از مشبل، اوبر که خدمات تاکسی یابی در کشورهای مختلف جهان ارائه می دهد، به عدم رعایت قوانین فعالیت تجاری عادلانه و اقدامات غیررقابتی متهم شده و همین امر باعث شده که با حکم یک قاضی امکان فعالیت در ایتالیا را از دست بدهد.

در حالی که فعالیت اوبر در برخی کشورهای دیگر اروپایی به دلایل مشابهی محدود شده، اما برای اولین بار در ایتالیا اوبر حق ارائه هرگونه خدماتی را از دست داده است.

شاکی اصلی این پرونده انجمن تاکسی ایتالیا بوده که از اوبر به دادگاه شکایت کرده و این شرکت را به نقض قوانین رقابت آزاد متهم کرده بود. اوبر نه تنها شانس هرگونه فعالیت در ایتالیا را از دست داده، بلکه حق تبلیغات و هرگونه فعالیت بازرگانی در کل این کشور را هم ندارد.

اوبر در واکنش به این حکم اعلام کرده که از این تصمیم شوکه شده و حتما در این مورد تقاضای فرجام خواهی خواهد کرد. اوبر که در سال 2009 تاسیس شده در حدود 540 شهر جهان در دسترس بوده و فعالیت می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">