ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعالیت داروخانه مجازی جرم است

| شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه کارگروه ویژه رسیدگی به جرائم مربوط به کرونا در فضای مجازی در پلیس فتا ناجا تشکیل شده است، گفت: هیچ گونه داروخانه آنلاینی در فضای مجازی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه در پیک اول بیماری کرونا پرونده‌های زیادی در خصوص کلاهبرداری و تبلیغ داروهای تقلبی کرونا در فضای مجازی تشکیل شد، گفت: در پیک اول بیماری تعداد زیادی پرونده در این خصوص در پلیس فتا ناجا تشکیل شد و تعدادی از این پرونده‌ها به مراجع قضایی ارسال شد برخی از پرونده‌ها نیز مربوط به افراد سلبریتی‌ها بود که به صورت ناخواسته در این حوزه وارد شده بودند و تذکراتی به آنها نیز داده شد. 

وی ادامه داد: در موج دوم کرونا نیز اگر کسی با امنیت اقتصادی و روانی هموطنان بازی کند قطعا ما با آنها برخورد خواهیم کرد. در همین خصوص نیز کارگروه ویژه‌ای در پلیس فتا برای برخورد با این افراد ایجاد شده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه در حال حاضر هیچ دارویی برای درمان بیماری کرونا به طور صددرصد وجود ندارد، گفت: در پیک اول بیماری که از اواخر سال 98 و اوایل سال 99 ایجاد شده بود مواردی نیز دستگیری داشتیم در حال حاضر نیز یکی الی دو مورد مشاهده شده است که زیاد مهم نبوده است.

سرهنگ پاشایی تاکید کرد: مردم توجه داشته باشند که ما هیچ گونه داروخانه آنلاین در فضای مجازی نداریم و فروش دارو فقط در داروخانه‌ها صورت می‌گیرد. همچنین هیچ گونه سایت فروش دارو در فضای مجازی نداریم و نخواهیم داشت. تمام مواردی که در این حوزه باید مطرح شود از سوی وزارت بهداشت است و هموطنان به این موارد توجه کنند و موارد مشکوک را نیز به پلیس اطلاع دهند.

  • ۹۹/۰۴/۲۱

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">