ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی صنعت برق با پیش بینی کاهش هزار مگاواتی مصرف برق در بخش اداری، آن را معادل کل برق مورد نیاز کارخانه‌های سیمان خواند و گفت: تحقق این میزان کاهش مصرف، کمک بزرگی به صنایع کشور است.
به گزارش ایرنا، «مصطفی رجبی مشهدی» در نشست خبری در خصوص مدیریت مصرف برق افزود: امسال صنایع کوچک مشمول برنامه‌های مدیریت مصرف نمی‌شوند.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: ۹۲ درصد صنایع در ردیف صنایع کوچک قرار می‌گیرند که بیشترین میزان اشتعال را هم دارند؛ بنابراین مشمول برنامه های مدیریت مصرف نخواهند شد.

وی گفت: صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی فقط یک نصف روز محدودیت خواهند داشت که می توانند آن را در روزهای تعطیل و یا ساعت غیر پیک جبران کنند و در این زمان‌ها انرژی بیشتری برای آنها تامین می‌شود.

رجبی مشهدی اظهار داشت: برق مورد نیاز صنایع بزرگ از جمله سیمان، پارسال برای تولید پنج میلیون تن سیمان پیش بینی شده بود که در نهایت برای تولید ۵.۲ میلیون مهیا شد و امسال این میزان بیشتر خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق ادامه‌داد: برای ۴۴۰ واحد صنعتی بزرگ همین برنامه تامین انرژی انجام می‌شود و در زمان اوج بار با جابه‌جایی، انرژی مورد نیاز آنها تامین می‌شود.

وی از رشد بی رویه مصرف برق خبر داد و گفت: دیروز میزان مصرف در کشور به ۶۰ هزار و ۸۰۰ مگاوات رسید.

وی درباره فعالیت استخراج کنندگان ارز مجازی هم گفت: رمزارزهای مجاز ۲۴۰ مگاوات هستند که می‌توانند برای استفاده از ظرفیت شبکه از ساعت صفر تا ۷ بامداد استفاده کرده و برای بقیه ساعت‌ها ممنوع است.

سخنگوی صنعت برق افزود: فعالان ارز مجازی می‌توانند با احداث نیروگاه تجدیدپذیر بدون محدودیت از برق استفاده کنند.

رجبی مشهدی درباره تامین سوخت نیروگاهی ادامه داد: در حال حاضر نیروگاه‌ها ۹۵ درصد از سوخت گاز استفاده می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">