ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعال نشدن گوشی ممنوعه از اول آبان

| چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۷ ق.ظ | ۰ نظر

طرح رجیستری گوشی موبایل از ۲۸مهرماه با مانیتورینگ شبکه برای بررسی اصالت گوشی‌ها آغاز می‌شود و از اوایل آبان که احتمال دارد پنجم یا ششم آبان باشد، یک یا دو مدل گوشی قاچاق منتخب دیگر در شبکه فعال نخواهند شد.

به گزارش فارس، طرح رجیستری گوشی موبایل از پایان مهرماه و به تعبیری از 28 مهرماه قرار است با اجرا روی یک یا دو مدل گوشی در سراسر کشور آغاز شود. با آغاز طرح رجیستری گوشی تلفن همراه گوشی‌هایی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شوند در شبکه مخابراتی سرویس نمی‌گیرند.

بنا بر اعلام وزیر ارتباطات در فاز اول اجرای این طرح مانیتورینگ شبکه روشن می‌شود و به این ترتیب از 28 مهرماه جست‌وجو در شبکه برای یافتن یک یا دو مدل گوشی اعلام‌شده آغاز خواهد شد.

طبق گفته وزیر ارتباطات در ماه اول اجرای رجیستری با یک یا دو مدل گوشی برخورد می‌شود که پیگیری خبرنگار فارس از این موضوع نشان می‌دهد در اوایل آبان و احتمالاً از روزهای پنجم یا ششم آبان عملیات مسدود شدن این یک یا دو مدل گوشی احتمالی آغاز می‌شود.

  • ۹۶/۰۷/۲۶

طرح رجیستری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">