ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فقط حضور فیزیکی در سبیت داریم

| سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۸۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل آواژنگ سیستم، گفت: یکی از دلایل عدم تاثیرگذاری مشترک در نمایشگاه‌‏های بین‌‏المللی، ساختار ضعیف کشور در حمایت از بخش خصوصی است.

باقر بحری، در گفت‌‏وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تاثیر حضور شرکت‌‏های ایرانی در نمایشگاه سبیت آلمان، گفت: حضور در نمایشگاه سبیت آلمان و نمایشگاه‌‏هایی از این قبیل، تنها زمانی می‌‏تواند برای شرکت‌‏های ایرانی بازاری به همراه داشته باشد که برای آن برنامه‌‏ریزی منسجم داشته باشیم.

وی، با تاکید بر این که شرکت‌‏های ایرانی فقط در نمایشگاه‌‏های ICT حضور فیزیکی دارند، افزود: ساختار کشور در رابطه با حمایت از صادرات ضعیف است که این امر حضور شرکت‌‏های ایرانی را در عرصه بین‌‏الملل تحت‌‏الشعاع قرار می‌‏دهد.

بحری، یادآور شد: شرکت‌‏های ایرانی با کمترین امکانات در نمایشگاه‌‏های بین‌‏المللی نظیر CEBIT شرکت می‌‏کنند و تلاش خود را برای به دست آوردن بازار جدید انجام می‌‏دهند؛ اما موفقیت در رودررویی با رقبای قدرتمندی که ساختار حمایتی کاملی دارند، مستلزم حمایت دولت است.

مدیرعامل آواژنگ سیستم، حضور این شرکت را درغرفه ثنارای در سبیت 2007 آلمان در زمینه فناوری اطلاعات و نوآوری‌‏های IT عنوان کرد و گفت: حضور موفق در سبیت آلمان تنها به حمایت همه جانبه دولت از شرکت‌‏های نرم افزاری بستگی دارد.

  • ۸۵/۱۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">