ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیس بوک تغییر نام می‌دهد

| چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته یک منبع آگاه فیس بوک تصمیم دارد هفته آینده نام شرکت خود را تغییر دهد. این نام نشان دهنده تمرکز شرکت بر پروژه متاورس است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک تصمیم دارد در کنفرانس سالانه این شرکت درباره تغییر نام شرکت سخنرانی کند اما احتمال دارد زودتر از زمان برگزاری از نام جدید رونمایی شود. این اقدام نشان دهنده بلندپروازی این شرکت فناوری است.

تغییر نام برند احتمالاً سبب می‌شود اپ فیس بوک به یکی از محصولات شرکت مادری تبدیل شود که بر گروهی از برنامه‌ها مانند اینستاگرام، واتس اپ، اوکلوس و غیره نیز نظارت می‌کند. البته سخنگوی فیس بوک از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

این در حالی است که تغییر نام شرکت احتمالاً فعالیت‌های آینده‌نگرانه این شرکت تحت نظارت زاکربرگ را از بخش‌های دیگر فیس بوک که با تحقیقات وسیع و فشارهای سیاستمداران روبرو است جدا می‌کند. در این اواخر فرانسیس هوگن یک کارمند سابق این شرکت اسناد داخلی وسیعی از آن را فاش کرد. او در کنگره نیز علیه فیس بوک شهادت داد و اعلام کرد این شرکت از آسیب ذهنی اینستاگرام به کاربران نوجوان آگاه بوده است. در این میان اعتماد مردم به شیوه‌های کسب و کار فیس بوک کاهش یافته و رگولاتورهای آنتی تراست در آمریکا و اروپا نیز سعی دارند این شرکت را تجزیه کنند.

  • ۰۰/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">