ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیلترینگ ترامپ در یوتیوب ماندگار شد

| چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی یوتیوب اعلام کرد پس از بررسی ها این پلتفرم تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ را به مدت نامحدودی تمدید می کند و بنابراین وی حق پست ویدئوهای جدید را نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، در اوایل ماه جاری و پس از حمله طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا، یوتیوب حساب کاربری دونالد ترامپ را تعلیق کرد.

اکنون به نظر می‌رسد تعلیق حساب کاربری ترامپ در این شبکه اجتماعی برای مدت نامعلومی تمدید شده است. سخنگوی یوتیوب در این زمینه اعلام کرد: با توجه به نگرانی‌ها درباره احتمال افزایش خشونت، کانال دونالد ترامپ همچنان در وضعیت تعلیق باقی می‌ماند. تیم‌های ما فعال هستند و هرگونه تحولات را از نزدیک رصد می‌کنند.

این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری ویدئو در ۱۲ ژانویه و پس از حمله طرفداران ترامپ به کنگره برای مدتی نامعلوم حساب کاربری وی را مسدود کرد و پس از بررسی دوباره تصمیم گرفت این تعلیق را همچنان حفظ کند. بر اساس این تعلیق حساب کاربری ترامپ آنلاین باقی می‌ماند اما رئیس جمهور سابق آمریکا قادر به پست ویدئوهای جدید نخواهد بود. همچنین کامنت ها زیر پست‌های فعلی این کانال غیرفعال هستند.

این شرکت فناوری درباره زمان رفع تعلیق هیچ اظهار نظری نکرده است.

یوتیوب یکی از چند پلتفرم فناوری بزرگ است که در اوایل ژانویه به دلیل احتمال ایجاد خشونت حساب‌های کاربری دونالد ترامپ را مسدود کرده‌اند.

فیس بوک و توئیتر نیز حساب کاربری رئیس جمهور پیشین آمریکا را به طور دائم تعلیق کرده‌اند.

  • ۹۹/۱۱/۰۸

یوتیوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">