ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیلترینگ ۱۰ میلیون شغل را از دست داد

| دوشنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۴:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

جلال محمودزاده می‌گوید: متاسفانه با عملکرد دولت در بعضی از امور، ما نه تنها پیشرفت نداشتیم، بلکه عقب‌گرد هم داشته‌ایم و این نشان‌دهنده ناکارآمدی دولت است و مجلس برای ثبت در تاریخ هم که شده باید در این قضیه ورود پیدا کند.
جلال محمودزاده نماینده مهاباد با انتقاد از عملکرد دولت سیزدهم به رویداد۲۴ می‌گوید: پیشنهاد اصلی من برای ساماندهی به این وضعیت اقتصادی بهم‌ریخته، کشاندن رییس جمهور به مجلس است تا از او بپرسیم و ایشان پاسخ بدهند و چنانچه قانع نشدیم، از اهرم‌های نظارتی دیگرمان استفاده کنیم؛ به هر حال رییس جمهور، رییس اجرایی کشور است و باید جوابگوی شرایط فعلی مملکت باشد.

او می‌گوید: آقای رییس جمهور در ابتدای شروع به کار خود و حتی در شعار‌های انتخابی‌اش به موضوعاتی از جمله کنترل تورم و کاهش گرانی پرداختند که همه آن حرف‌ها، برعکس از آب درآمد. آقای رییسی مدعی بودند که می‌توانند نرخ دلار را از ۱۵ هزار تومان هم کاهش دهند و تورم دلار ۴۰ تومانی را نصف کنند یا اینترنت را طوری تقویت کنند که افراد نگران کار کردن در این حوزه نباشند. رییس جمهور گفت در طول چهار سال، چهار میلیون شغل و مسکن ایجاد می‌کنند، حال باید پرسید به کجا رسیدید؟

نماینده مهاباد می‌گوید: حداقل ما در زمینه کنترل اینترنت و مهار پلتفرم‌های خارجی، دست‌کم ۱۰ میلیون شغل را از دست دادیم، یعنی با محدودیت اینترنت و اجرای طرح صیانت، قبل از ابلاغ مجلس و اجرای غیرقانونی آن، ۱۰ میلیون شغل در سطح کشور از دست رفت، یعنی در طول یک سال و نیم دولت آقای رییسی به جای اینکه یک میلیون و نیم شغل ایجاد کنیم، هشت میلیون و نیم شغل را از دست دادیم. بر اساس آمار‌های موجود، دولت از شروع کار فقط ۳۰۰ هزار مسکن ساخته است، یعنی شعار‌های دولت کاملاً غیرعملی و برعکس بوده است.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس می‌گوید: متاسفانه با عملکرد دولت در بعضی از امور، ما نه تنها پیشرفت نداشتیم، بلکه عقب‌گرد هم داشته‌ایم و این نشان‌دهنده ناکارآمدی دولت است و مجلس برای ثبت در تاریخ هم که شده باید در این قضیه ورود پیدا کند.

  • ۰۲/۰۱/۰۷

فیلترینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">