ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دولت استرالیا قصد دارد قانونی را برای حفظ امنیت آنلاین تصویب کند. این قانون به شرکت های فناوری فشار می آورد تا محتوای خود را بیشتر کنترل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، دولت استرالیا به شرکت های بزرگ اینترنتی درباره قلدری سایبری هشدار داده و در یک تحقیق جدید طرحی برای حل این چالش را ارائه کرده است.

امنیت سایبری یکی از سیاست های مهم اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا از زمان انتخاب شدن برای این پست در ماه می تاکنون است. پل فلچر وزیر هنر و ارتباطات این کشور اکنون وظیفه اجرایی کردن طرح امنیت سایبری را دارد.

قرار است فلچر قانون امنیت آنلاین پیشنهادی را طی سخنرانی خود در «نشنال پرس کلاب» توضیح دهد. طبق این قانون ابزارهایی برای شناسایی و محافظت در برابر برخورد های  مخرب در فضای آنلاین ایجاد خواهد شد. علاوه بر آن  محتوای خطرناک هرچه سریع تر از شبکه های اجتماعی حذف می شوند و ابزارهای استخدام نیرو توسط تروریست ها نیز از بین می روند.

فلچر در این باره می گوید: صنعت فناوری باید مسئولیت بیشتری در این باره قبول کند. ما نیازمند روش های هوشمندانه ای هستیم تا محتوای خطرناک را حذف کنیم.

همچنین دولت استرالیا قصد دارد پس از سخنرانی وزیر ارتباطات و هنر درباره قانون امنیت آنلاین ، از مردم نظرخواهی کند. این قانونی برای از بین بردن مضرات آنلاین طراحی شده و به شرکت های فناوری فشار می آورد تا مسئولیت محتوای منتشر شده در پلتفرم های خود را قبول کنند.

  • ۹۸/۰۹/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">