ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قراردادهای دانش بنیان از بیمه معاف شدند

| يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با امضای تفاهم نامه های مختلف با سازمان ها و ارگان های مرتبط با حوزه شرکت های دانش بنیان، سعی دارد تا مسائل مرتبط با حوزه کاری آنها را مرتفع سازد. بیمه یکی از این مسائل است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، «پرویز کرمی» رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این باره گفت: «در یکی از این تفاهم نامه ها که میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تأمین اجتماعی به امضاء رسید، مقرر شد تا در راستای تسهیل کسب وکار شرکت های دانش بنیان، کلیه قراردادهای دانش بنیان که به تأیید معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور می رسند، از پرداخت ضرایب حق بیمه قراردادها معاف گردند.»
وی در ادامه گفت: شرکت هایی که متقاضی استفاده از این معافیت هستند، می توانند با مراجعه به سامانه Reg.daneshbonyan.ir درخواست خود را به همراه متن قرارداد و نامه اعلام پایان پروژه ارسال کنند.

  • ۹۸/۱۲/۰۴

دانش‌بنیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">