ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطع مکرر تلفن و اینترنت در سوران

| دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

بخشدار سوران می‌گوید دلیل قطعی مکرر تلفن و اینترنت در سیب و سوران تاخیر در اجرای فیبر نوری زمینی از مسیر مرزی سراوان- سوران- مهرستان است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیب و سوران؛ اهالی شهرستان سیب و سوران با جمعیتی بالغ 100 هزار نفر از قطعی مکرر آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت گلایه فراوان کردند و این قطعی‌ مکرر مشکلات زیادی را برای آن‌ها در پی داشته است.

تعدادی از مردم بومی این شهرستان به خبرنگار تسنیم گفتند: در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که بدون هیچگونه اطلاع قبلی خطوط تلفن قطع می‌شود و همه را دچار سردرگمی می‌کند و موجب قطعی ارتباط ما با بیرون می‌شود؛ در همین مدت کوتاه ما در دهستان پسکوه،  شهرهای سوران، هیدوچ و کنت قطعی مکرر آنتن‌دهی تلفن همراه داشته‌ و داریم.

عامراله دادزهی از جوانان دهستان پسکوه هم می‌گوید: آنتن‌دهی همراه اول از هفته گذشته تاکنون دو بار و در دفعه دوم این قطعی چهار روز به طول انجامید و در ماه چهار تا پنج بار به راحتی قطع می‌شود.

وی افزود: در زمان امتحانات دانشگاه فرهنگیان مجبور می‌شدم به خاطر قطعی مکرر اینترنت و آنتن‌دهی پسکوه به شهر خاش بروم و امتحان بدهم ولی اگر کسی وسیله نقلیه‌ای نداشته باشد امتحان مورد نظر را نمی‌تواند بدهد.

حامد ملازهی یکی از دانشجویان اهل سوران گفت: چندمین بار است که امتحان داریم و اینترنت به صورت متداوم قطع یا خیلی ضعیف می‌شود و دانشگاه و مسئولین هم اصلاً جوابگوی آن‌ها نیستند، جا دارد مسئولین با توجه به مجازی بودن دانشگاه‌ها و امتحانات هرچه سریعتر در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

قطعی مکررر اینترنت و تلفن مورد جدیدی در شهرستان‌های شرق منطقه بلوچستان نیست، مردم بخش بم پشت از توابع شهرستان سراوان هم پیشتر از قطعی مکرر اینترنت و آنتن‌دهی در این بخش 25 هزار نفری گفته بودند؛ تسنیم هفته پیش در گزارشی به این موضوع پرداخت.

مروه بانو جهانی بخشدار مرکزی سیب و سوران هم به تسنیم می‌گوید: شب گذشته بعد از چهار روز که مشکل قطعی ارتباط در پسکوه و رحمت آباد داشتیم خط به حالت عادی بازگشت که علت  قطعی افت ولتاژ برق در پست برق رحمت آباد و قطعی دکل مخابرات بود که نیاز به اصلاح سیم کابل ویژه داشت و این سیم کابل در استان و شهرستان نبود و تا از تهران تامین شد زمان برد.

بخشدار سوران تصریح کرد: متاسفانه مشکلات ارتباطات و شرکت مخابرات ناشی از عدم اجرای تعهدات در زمان مشخص است که تاخیر در اجرای فیبر نوری زمینی از مسیر مرزی سراوان- سوران- مهرستان از جمله این موارد است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">