ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطع گسترده شبکه مخابرات سنگاپور

| جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

رگولاتوری سنگاپور از تحقیقات در مورد قطع خدمات مخابراتی و ارتباطی شرکت ام 1 خبر داده است. این قطع خدمات به مدت دو روز طول کشید.

به گزارش فارس به نقل از زددی نت، در شرایطی که بخش زیادی از مردم سنگاپور به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به دورکاری هستند، قطع خدمات مخابراتی و ارتباطی شرکت ام ۱ مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد کرده است.

ام ۱ در مورد جزئیات فنی این مشکل توضیحات چندانی را ارائه نکرده است، اما نقص یادشده باعث شد تا مشترکان خدمات فیبرنوری ام ۱ نتوانند از این خدمات استفاده کنند.

این شرکت اولین بار در تاریخ ۱۲ می وجود این مشکل را تایید کرد. مشکل یادشده تا ساعت شش بعدازظهر روز بعد ادامه یافت و در آن زمان ام ۱ مدعی حل آن شد. اما تا چهار ساعت برخی مشتریان ام ۱ کماکان مدعی عدم دسترسی به اینترنت وخدمات مخابراتی بودند. سرانجام بعد از گذشت سی ساعت از آغاز این مشکل سرانجام ام ۱ با صدور اطلاعیه ای در ساعت ۲ بعداز ظهر روز ۱۳ می از حل کامل این مشکل خبر داد.

رگولاتوری سنگاپور به ام ۱ دستور داده ضمن بررسی دقیق علل وقوع این مشکل برای جلوگیری از وقوع مجدد آن تمهیداتی در نظر بگیرد. انتهای پیام/

  • ۹۹/۰۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">