ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به استعفای معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: قلدوریهای وزارت ارتباطات باعث استعفای معاون فضای مجازی دادستانی شد.

نصر الله پژمانفر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به استعفای جواد جاوید نیا معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: اینجانب با آقای جاوید نیا صحبت کردم . با توجه به قلدریها و بی منطقی هایی که از سوی وزارت ارتباطات می شود و از طرف دیگر اختیارات معاونت فضای مجازی دادستانی کم است، کار را به اینجا رسانده است.

وی با اشاره به ضرورت اقدامات جدی مجلس یازدهم برای سروسامان دادن به فضای مجازی گفت: مجلس یازدهم باید دغدغه های مقام معظم رهبری در فضای مجازی را مورد عنایت قرار دهد و باید هدفمند در این زمینه ورود کند و فضای مجازی را سروسامان دهد.

منتخب مشهد و کلات در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه برای سروسامان دادن فضای مجازی و اپلیکیشن ها طرحی آماده جهت تصویب در مجلس یازدهم دارد، افزود: این طرح به دلیل فضای حاکم بر مجلس دهم، در این مجلس مطرح نشد اما امیدواریم در همان روزهای آغاز بکار مجلس یازدهم این طرح مطرح و مصوب شود.

پژمانفر با بیان اینکه این طرح تخت عنوان ساماندهی پیام رسانهای فضای مجلس مطرح خواهد شد، تاکید کرد: طرح آماده و مقدمات آن هم فراهم شده است و احتمالا با کمی تغییرات در مجلس آینده مطرح می شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی یک واقعیت است که متاسفانه خیلی تلاش کردند تا این واقعیت را نبینند، تصریح کرد: خیلی تلاش کردند فرصت های خوبی که می تواند در فضای مجازی به جهت اشتغال و مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی داشته باشد، به این موضوع توجه نکنند و به مسائل سرگرمی و مسائل این چنینی بپردازند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سودهای هنگفتی که برخی افراد حقیقی و حقوقی در این موضوع داشتند، کار را به اینجا رساندند که شرایط سختی در جامعه ایجاد شد.

حجت الاسلام پژمانفر افزود: ما باید به فضای مجازی نگاه ویژه داشته باشیم و فرصت هایی که دنیا در ارتباط با این موضوع داشته ما هم از این فرصت ها نهایت استفاده را داشته باشیم و و توانمندیهای خودمان را در این فضا مورد استفاده قرار دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">