ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ماجرای پریدن شارژ ایرانسل چیست؟

| يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸ ق.ظ | ۲۳۷ نظر

بررسی‌ها نشان می‌دهد شارژ برخی تلفن‌های اعتباری، عمدتا در تاریکی شب و وقتی مشترکان در خواب هستند کم می‌شود.

کم شدن ناگهانی و خودکار شارژ تلفنهای همراه اعتباری چند وقتی است که به دغدغه میلیونها نفر مشترکین این تلفن ها تبدیل شده است و در کنار دهها طرح به ظاهر متفاوت اپراتورهای تلفن همراه که سردرگمی خیلی از مشترکان را به همراه داشته و بسیاری عطای این خدمات را به لقایش بخشیده‌اند، حکایت پریدن خودکار شارژ تلفن‌های اعتباری هم مزید بر علت شده است.

شارژهای چند هزار تومانی اگرچه به لطف خدمات پرداخت الکترونیکی و اینترنتی به راحتی به دست می آیند اما گاهی مشترکان را در حسرت چند دقیقه مکالمه نگه می‌ دارند و به قول شیمی دانها "تصعید" می شوند.

یکی از دارندگان تلفن های همراه اعتباری در این خصوص به صبحانه می گوید: یک شارژ دو هزار تومانی برای خودم و یکی برای همسرم خریدم. فردای آن روز که خواستم تماس بگیرم دیدم هیچ شارژی ندارم. فکر کردم موبایل من مشکل دارد ولی وقتی با تلفن همراه همسرم هم خواستم تماس بگیرم متوجه شدم مشکل فقط مربوط به تلفن من نیست.

برخی دیگر از دارندگان تلفن های همراه اعتباری نیز همین عقیده را دارند و از پریدن ناگهانی شارژ خود ابراز گلایه و شگفتی می کنند.

یکی دیگر از افرادی که تاکنون با این مشکل مواجه شده، ماجرا را اینگونه توضیح می دهد: "حدود دو هفته پیش شارژ هزار تومانی خریدم و هیچ استفاده ای از آن نکردم. چند روز پیش که خواستم مبلغ شارژم را بدانم کد مربوطه را زدم و دیدم فقط 700 تومان شارژ دارم. روز بعد هم که دوبار کد زدم دیدم شارژم 600 تومان شده. مطمئن هم هستم که هیچ تماس یا پیامکی در این مدت نزده ام!"

نکته جالب تر اینکه شارژهای تلفنهای اعتباری، عمدتا در تاریکی شب و وقتی مشترکان در خواب هستند، در می روند، لذا پیگیری آنها جز از طریق رسانه ها قابل به نتیجه رسیدن نیست!

یکی دیگر از مشترکان تلفن های همراه اعتباری در این باره به صبحانه می گوید: 9 شب شارژ تلفن همراهم را چک کردم و دیدم مبلغش 4 هزار تومان است. صبح که از خواب بیدار شدم و دوباره چک کردم دیدم مبلغ شارژم 3600 تومان شده است!

برای پیگیری این موضوع، بهترین راه گفتگو با مسئولان شرکتهای ارائه دهنده سیم کارت های اعتباری است. آرش کریم بیگی سخنگوی شرکت ایرانسل در پیگری های ما، این موضوع را تکذیب نمی کند اما در خصوص آن دلایلی را ذکر می کند.

وی اعلام می کند که کم شدن و یا تمام شدن شارژ تلفنهای اعتباری این شرکت دلایل متعددی دارد و ادامه می دهد: "به عنوان مثال سیستم عامل گوشی های هوشمند برای به روز رسانی یا چک کردن ایمیل به طور اتوماتیک از اینترنت همراه ایرانسل استفاده می کند."

کریم بیگی یادآور شد: سرویس های دیگری هم هست که می تواند باعث کم شدن اعتبار و شارژ تلفن همراه شود. به عنوان مثال مشترک ممکن است سرویس هایی را در ویترین ایرانسل فعال کرده باشد که شامل دریافت پیامک و یا پیام چند رسانه ای باشد و با دریافت این خدمات اعتبارش کم شود.

در انبوه مشکلات و گرفتاریهای روزمره، شاید خیلی‌ها اصلاً پریدن شارژ تلفنشان و یا افزوده شدن برقم قبض ماهیانه‌شان را متوجه نشوند اما برای بسیاری از افراد که دستی در حساب و کتاب دارند ولی علت واقعی کم شدن شارژ تلفنشان را نمی‌دانند، این اتفاق ممکن است سنگین تمام شود.

یکی دیگر از مشترکان تلفن های همراه اعتباری در این باره می گوید: می خواستم سیم کارت خود را دور بیندازم. طوری شده که دیگر به طور مداوم هزار تومان هزار تومان شارژ می گرفتم و مدتی است از سیم کارت ایرانسل استفاده نمی کنم.

البته سخنگوی ایرانسل با اطمینان دادن به مشترکان این شرکت می گوید: سیستم صورتحساب گیری این شرکت یکی از پیشرفته ترین و با اعتمادترین ها دربین شرکتهای تلفن همراه جهان است.

کریم بیگی تاکید کرد: مشترکان می توانند برای اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات در خصوص نحوه شارژ شدن و مقدار اعتبارش با شماره 700 از تلفن همراه ایرانسل و شماره 09377000000 برای تماس از سایر خطوط با کارشناسان مرکز شبانه روزی ایرانسل تماس بگیرند و کارشناسان ما به طور دقیق علت کم شدن شارژ را به آنها می گویند.

کم شدن خودکار شارژ تلفنهای همراه که البته با ورود نسل جدید تلفنهای هوشمند بیشتر هم شده، کاسه صبر خیلی از دارندگان 39 میلیون تلفن همراه اعتباری را درکشور لبریز کرده و مشترکان می پرسند چرا شرکتهای تلفن همراه که دهها نوع تبلیغ رنگارنگ را برای جذب مشتری به خورد مردم می دهند، برای جلوگیری از کم شدن خودکار شارژ تلفنها، اطلاع رسانی دقیق نمی کنند؟

  • ۹۲/۰۹/۲۴

نظرات  (۲۳۷)

منصفانه بگیم ، تقصیر خود مشترک است که اطلاعات لازم برای کار کردن و کاهش دسترسی های اینترنت روی گوشی خودش نداره...
یکی باید چیکار کنم که کم نکونه
همش چرت میگن دلیلش خودشونن که مردم خر فرض کردن چرا؟؟؟ چون گوشی من ازین ساده هاس که اصلا به اینترنت وصل نمیشه .
سلام منم اعصابم خرابه.همش شارژم کم میشه.گوشیمم ساده است
سلام من همین چند دقیقه پیش شارژ کردم ولی وقتی خواستم پیام بفرستم نرفت! بعد وقتی کد مربوطه رو شماره گیری کردم دیدم نوشته 3 ریال شارژ دارم! به خدا دارم دیوونه میشم....
سلام سال نو مبارک فقط خواستم بگم شرکت ایرانسل ... همین چون شارژ ایرانسل 20 هزار تومانی اوایل اسفند 92 گرفتم درهمان موقع فقط یه صحبت 3 دقیقه ای باهاش کردم و گوشی را خاموش کردم جهت تبریک نوروز خواستم با همون گوشی پیامک بدم کلا شارژ پریده بود
منم ایرانسلمو یه شارژ 2000 گرفتم بدون اینکه حرف بزنم یا اس بفرستم بعد از 3 روز 900 از من کم کرده تازه گوشیم معمولی اینترنت هم نداره فقط تبلیق الکی میکنن (همراه اول بهتره)
39میلیون کاربر ایرانسل وجود داره اگه از هرکدوم 100تومن در روز کم کنن میشه روزی 3میلیارد و 900 میلیون تومن...عجب .... ...من که 1ماه هست که خطمو شارژ نکردم و از همراه اول استفاده میکنم
بالاخره باید چیکارکنیم ؟؟؟؟؟؟
من تنظیمات اینترنت رو بکل خاموش کردم،ولی باز شارژ کم میشه،الکل ربطشه به اینترنت ندین!!!!یه اس ام اس دادم،هیچگی هم نه اس ام اس داده نه زنگ زده، از 900 پرید 600
من جرأت نمیکنم بیشتر از ١٠٠٠ تومن خطم رو شارژ کنم چون یه روزه خود به خود میرسه به ١٦ریال
سلام من خودم تو شرکت همراه اول هستم همراه اول با هر پیامک تبلیغاتی 120 تومن کسر میکنه در ضمن بعضی وقتاام شب تا صبح بی دلیل شارژ کم میکنه خودتونو گول نزنیدتا بحالم راه حلی واسش پیدا نکردن
سلام من هم این مشکل رو داشتم مثلا وقتی شب اعتبارم 900 تومان بود فرداش اعتبارم می شد 700 تومان.وقتی به شماره09377000000 زنگ زدم و مشکلمو گفتم شماره موبایلمو گرفتن و بعد برام یک پیام اومد که کلمه stopرو به 8282 بفرستم وقتی فرستادم فهمیدم سه تا بسته فعال داشتم بعد هم برام پیام اومد که چطو می تونم این بسته هارو غیر فعال کنم.الان چند روزه که دیگه از سیمکارتم اعتبار کم نمی شه.
بابا این جه وضشه . گوشی سادس اینترنت نداره چطوری شارژش کم میشه ؟ اول میبینی 200 تومن کم شده بعد 500 تومن بعد همینجوری میره تا به صفر برسونه . گندش بزنن
به این کار کثیف چی میگن؟
شارز 2000 تومانی خریدم 6 دقیقه صحبت کردم شارژم صفر شد .....خدا به کی بگم %...
من هم همین مشکل رو دارم.چندین بار هم با اپراتور صحبت کردم فقط شکایت نامه تنظیم میکنن که هیج فایده ای نداره و رسیدگی نمی کنن
مشتریان عزیز ایرانسل 1- کلمه stop را به شماره 8282 ارسال کنید بعد از چند دقیقه کد های لغو برای شما ارسال میگردد. این کدها را به ترتیب به همان 8282 ارسال نمائید. 2- مطمئن شوید Data Connection مربوط به GPRS روی گوشیتان خاموش می باشد. Irancell Support Team
سلام ، من از هیچ امکاناتی استفاده نمی کنم نه اینترنت نه هیچ امکان دیگه ، هزار تومن شارژ کردم فقط سه تا پیامک زدم 6 تومن مونده ازش تعجب می کنم چرا باید اینکار صورت بگیره آیا حق الناس نیست؟
... من خیلی خوب آشنام با نحوه استفاده از خدمات همراهم از اولین مشترکای اعتباری ایرانسل هم هستم اما این کم شدن شارژ این اواخر باعث شده ایرانسلمو بندازم کنار ... که شاخو دم نداره ملتو ...
  • مهدی -ابادان
  • مهدی هستم از ابادان-متاسفانه من دو تا سیم کارت ایرانسل خریدم ولی هردوتای اونها یک مشکل بسیار بزرگی دارن و نمیدونم چکار کنم من هرچی این دو سیم کارتهارو شارژ میکنم فقط حتی شده کمتر از یک دقیقه صحبت بکنم تمام شارژم صفر میشه و باز هم اگه دوباره ش بکنم باز همین مشکل رو داره اخه با یک پیام ارسال کردن مگه میشه هزینه یک دونه پیام بیش از هزار تومان باشه؟چکار کنم هرجارفتم مشکلمو حل نکردن جان شما برام این مشکل رو حل کنید که چرا شارز خالی میکنه البته روی صدتا گوشی امتحان کردم باز همون اشو همون کاسه -از شما ج میخوام اقایون محترم وسلام.
    شب شارژمو نگاه کردم 600 تومان بود خوابیدم صبح بلند شدم باز نگاه کردم شده بود 250 تومان ....
  • محمد مهدی
  • خوبه همه ی شما شارژتون زیر 1000تومن بود من که 5000تومن شارز کردم وقتی صبح میخواستم تماس بگرم موجودی حسابم صفر ریال بود در صورتیکه هیچ تماسی یا پیامکی هم نداشتم خیلی....در ضمن همراه اول هم سیمکارتم
    اصن ربطی به ایرانسل یا همراه اول نداره واس من هردوتا شارژ کم میکنه تمام تنظیم های اینترنت گوشیمو قطع کردم ولی بازم کم میشه
    من شارژ تومانی ایرنسد ا گرفتم بعد از دو دقیقه میگه اعتبار ندارم این 3 باره اینطوری شده
    گوشی من از این ساده هاست زود به زود کم میکنه خیلی خیلی ...د
    من که بعد از این که گوشیم رو هم عوض کردم هنوز اینجوریم :(( فکر کنم تا الان حدود 40 هزار تومن فقط شارژ استفاده نکرده ازم ... شده توست اپراطور محترم.
    والا ازسیمکارت ماهم کم میشه هیچ استفاده ای هم ازسیمکارت نکردم هروز هروز 70,50,100و...کم شده ودلیلشم کسی پیدا نکرده،700هم تماس گرفتم ولی بازم جوابی نگرفتم،پشتیبانیم جواب قانع کننده ای نداد.نه تو ویترین نه هیج جای دیگه هم ثبت نام نکردم وشارژام پرید ومیپره ودیگه موجودیمم صفر نگه داشتم.
  • شهریارزاده
  • همشو دروغ میگن گوشی منم به اینترنت وصل نمیشه و هیچ سرویسی رو فعال نکردم هزار تومن شارژکردم فقط 2 تا پیامک ارسال کردم شارژم صفر شد در یک ساعت
    سلام حالا خوبه واسه کسای دیگه مثلا 300 تومن کم میشه ولی من جرات ندارم خطمو شارژ کنم اخه هر 2000 تومن در یه شب 1500 تومنش کم میشه لطفا یه راه حل نشونمون بدید ممنون
    چه وظعشه
    به همه بگم بعضی برنامه هایی اپراتور براتون روشن کرده سر همین شارژ کم میشه فکر نکنید که برنامه شفارش ندادین خورشون براتوت روشن میکنن فقط کافیه شما جملهstopرو به8282بفرستین تا برنامه ها غیرفعال بشه
    1000 تومن شارژ ایرانسل گرفتم 1 روزه خودش به خودش کم کردش.فقط یه اس ام اس دادم. چه وضعشه؟ فقط نزدیک 10000 تومن شارژم بیخودی کم شده.دیگه از سیم کارت ایرانسل استفاده نمیکنم.
    سلام، من گوشی آیفون گرفتم،از روزی که سیمکارت ایرانسل انداختم هزینه پیام کوتاه کم میکنه.چطور بفهمم از کدام اپلیکیشن یا سرویس ایرانسله؟ (جی پی اس ایرانسل رو هم غیرفعال کرده بودم از اول.)
    الان 2 هفتست که هر وقت شارژ میگیرم خود به خود کم میشه.باید چیکار کرد؟
    من هروز ازم کم میشه،ولی لغو نمیشه،ینی پیامم واسه 8282و..نمیره،،گوشی هوآویy330 ممنون میشم اگه راهنمایی کنین
    این چه وضعشه یه راه حلی باید باشه نمسشه که این کار گناهه از پول مردم کم میشه ازمال بنده هم کم میشه
    دوستان برای منم اینجور بود بعد فهمیدم یکی از این مسابقات مزخرف پیامکی ایرانسلو شرکت کردم.وقتی از مسابقه انصراف دادم درست شد.
    این یعنی چی....منکه نمیتونم هی شارژبخرم هی ایرانسل بگیرش....اعصابم خورد شده...دیشب 1000شارژداشتم الان شده 700 یعنی چی..............اااااااااااه
    حدعقل هیچ راهه ترفندی وجود نداره؟
    واسه من برعکسه نمیدونم چرا ولی حدود 2 ساله که اعتبارم 3 ریال ه کلا ولی هرچقد با گوشیم حرف میزنم حتی 1 ریال شارژم کم نمیشه ولی نه میتونم اس ام اس بدم نه gprs فعال کنم از ترس اینکه دیگه قابلیتشو دست بده شارژ نمیکنم به نظرتون می ارزه که ریسک کنم و شارژ کنم یا همینجوری مث 2 سال قبل استفاده کنمش؟
    دوستان عزیز این اتفاق برای من هم افتاده شارژ 5 هزاری زدم دو روز بعد خواستم تماس بگیرم گفت اعتبار کافی نیست .این اتفاق در یک ماه دو بار افتاده .
    ربطی به گوشی نداره سیمکارت را شارژ کنید و بعد سیمکارت را از گوشی خارج کنید بعد از یک شبانه روز دوباره سیمکارت را درون گوشی بزارید باز هم شارژ کم میشه. اگه ربطی به گوشی داشت سیمکارت خالی چگونه به اینترنت وصل میشه.
    من خودم چندین سال ایرانسل داشتم ازش تا حدودی راضی بودم تا این که گوشی هوشمند خریدم تا 2و3 ماه پیش شروع شد این طور شارژخالی کردن از 2 تومان تا 5 تومان شارز می خریذدم دریغ از یک تماس حتاس اس ام اس هام از مرز 5 تا دونه نمی رفت شارزم تموم می شد رفتم همراه اول خریدم 5 تومان شارز داره بعد از 15 روز 4300تومان مونده برا ایرانسل به دو یا روز بدونه استفاده تموم می شد دوباره تازهگی 1500 شارزکردم بازم تموم شد اخه می داده ات فعاله گوشی من نه اینترنت می ره ونه چیزی رو ابدیت می کنه درضمن اگه اینجور بود چرا از همراه اول کم نمی کنه
    دو روزه که پیغام میاد برام که " هزینه پیامک شما ١٥٠٠ ریال مانده اعتبار شما ...." !!!! اخه من اصلا پیامک نمیفرستم!!! این ایرانسل شورش رو دراورده ....
    سلام منم از صبح تا حالا که سیستم گوشیمو آپدیت کردم هر چند دقیقه پیغام میاد هزینه آخرین پیام 1500 ریال تا الان 3 هزار تومان شارژم رفته میشه راهنمایی کنید
    آقاچراشارژکم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا زیاد نمیشه؟همیشه ماهاباید بدبخت باشیم.خیلی عجیبه سیستم اشتباه نمیکنه اضافه کنه اشتباه میکنه کم میشه. من هرچی شارژمیکنم میپره دیگه کلافه شدم
    واقعا تقصیر ما مردم چیه که گرفتار این اپراتورها شدیم
    از بس گوشیمو الکی شارژ کردم خسته شدم تا اینکه: زنگ زدم 700 به هیچ نتیجه ای نرسیدم خوب رفتم سراغ e-care ریز مکالماتم رو با 500 تومن هزینه گرفتم و خیلی جالب اینکه بین مکالمات و پیامک یکی در میون نوشته. ویترین. 1200 ریال هم کم کرده!!!!! در صورتی که من نه تو مسابقه ای شرکت کردم نه محصولی خرید کردم و نه آهنگ پیشواز دارم!!!؟؟؟ حالا موندم من توهم دارم یا ایرانسل از من بدبخت داره میقاپه!!!!!!!!
    دوستان سلام براى اینکه شارژتون نپره انتخاب شبکه تون رو از روى اتوماتیک به دستى تغییر بدید... . موفق باشید
    من 2 تومن شارژ کردم تو یه روز شد 1500 بعد گوشیمو خاموش کردم بعد چند ماه روشن کردم شارژش شده 298 ریال ،یعنی چی ؟؟؟؟؟گوشیم نه طرح داره نه اینترنت نه اهنگ پیشواز نه اس ام اس دادم نه حرف زدم گوشی خاموش بود.
    من امروز سیمکارت گرفتم دو تومن ش کردم ی اس هم ندادم ولی با وایبر با وایفا چت میکردم هزارتومن از شارژم کم شده
    ازحالادلم می خوام سیم کارت ایرانسل رادور بندازم به شماهم پیشنهاد می کنم
    حق الناسه
    پیام میدن آهنگ پیشواز شما فعال شد بدون اینکه خواسته باشم با فرستادن ensبه7575 غیر فعاتش کردم. شارژ 61120ریال بدون هیچ تماسی ویا پیامکی .شارژ شد 2ریال در عرض شب تا صبح.راهی نوین از شرکت ایرانسل جهت ....بابا کی خواسته آهنگ پیشواز فعال کنین حداقل یه جواب درست و حسابی بدین
    این کارارو کردیم که شدیم جهان سوم.
    سلام به همگی.علت کسری شارژ میتونه بخاطر پیامک تبلیغاتی هایی که براتون میاد باشه وباید اونا رو غیرفعال کنید
    سلام من سیم کارتمو هفته پیش 5000 هزار تومان شارژ کردم و فقط 30 ثانیه با دوستم صحبت کردم و سیم کارتو از گوشیم در اوردم الان که دو باره سیمکارتو وارد گوشیم کردم خواستم تماس بگیرم دیدم اعتبارم صغر شده
    واقعا که.............................. من از حرس سیمم رو عوض کردم
    این ٨٢٨٢ رو چند بار برام فعال کردن ٧٠٠تماس گرفتم با هزار بدبختی غیرفعالش کردم دوباره روز از نو.خطم دایورت نیست ولی یکی تمای میگیره شارژ منم کم میشه
    این که چیزی نیست...اگه فقط کم شدن شارژ بود که خوب بود. الان دارم زنگ میزنم میگه اعتبار کافی نیست.بعد که چک میکنم میبینم هزارو چهارصد تومن شارژ دارم.ولی نه میشه زنگ زد نه پیام داد.. بانابراین مجبورم دوباره شارژ کنم.با این حساب این پول ها تو جیب کی میره...؟؟؟؟؟؟
    تو ی هفته 3 تومن شارژم تموم شد درصورتی ک ب ی نفرم زنگ نزدم و فقط چن تا اس دادم بازدوباره شارژ کردم حالا میبینم هرروز الکی الکی کم میشه آخه این چ وضعیه؟ من ک اسمشو میزارم کلاهبرداری درضمن مردمم انقدر عقل دارن ک بدونن ب خاطر اینترنت شارژشون کم میشه یا ن و این دلایلیم ک مسئول محترم توضیح داده واقعا خنده داره
    منم شارژم خود به خود کم میشه یه دو تومنی شارژ کردم روز بعد ١٠٠تومن داشتم :| بدون اینکه استفاده کنم.
    منم همین مشکلو دارم.مگه شما نمیگین به 8282 پیام بده؟!؟!؟!؟خب وقتی پیام میدی رد نمیکنه میزنه failed باید چیکار بکنم؟جوابمو بدین
    آخرتی هم هست ...
    امیر خیلی باحالی داری جای همه 2سال استفاده میکنی خخخخخخ برای من هم ایرانسل و هم همراه اول اینجوریه شارژ کم میکنه به گوشیم شک کردم فلش زدم بیچاره رو
    من گوشیم ساده دوسیم کارته ازدوتا سیم ساعتی 200 تومن کم میشه
    من اتا فردا شب نتم فعال تا دوباره اتوماتیک شارژ بشه پم معمولیم ندتدم.ولی از دیشب 15 شارژم پریده چبکار کنم
    بابا مال ما هم تازگیها دچار کم کردن شار. ایرانسل شده یکی این موضو رو به گوش رسانه ها برسونه
    راااااااااااااااااااااااه حلللللللللللللللللللللللللللللللل راه حل توجه توجههههههههههه *************************** #@$$#%#^#^#^%#@#@#$$@$ *************************** ^_^ اس ام اسایی که 8282 میفرسته 120 تومن کم میکنه باید چیزی که اخر اس ام اس گفته رو برای لغو بفرستین مثلا گفته ارسال laghv danestani به 8282 اینو که بفرستین یه اس ام اس میده که با موفقیت لغو شد
    راه حل برای ایرانسل : مرحله اول با گوشیتون یک پیامک به ۱۳۰ بفرستید تا رمز ورود به ویترین ایرانسل به شما ارسال بشه، مرحله دوم به سایت ویترین ایرانسل بروید (Vitrin.irancell.ir) و در بالای سایت گزینه ورود به سیستم را بزنید مرحله سوم در بخش شناسه شماره موبایل خود را به صورت ********9893 وارد نمایید و در بخش رمز عبور دریافتی توسط پیامک را وارد نمایید مرحله چهارم به قسمت “سرویس مبتنی بر پیام کوتاه” بروید و بعد به قسمت “شارژ خودکار- بسته های من” بروید، و هر چی طرح هست “لغو اشتراک” کنید.
    سلام ولی من دو خط ایرانسلم شارژ داره ولی نمیتونم به کسی زنگ بزنم و همش میگه حساب خود را افزایش دهید با اینکه ۴تومن شارژ دارم
    من stop رو به 8282 فرستادم ی پیامک بهم اومد که لغوش کنم این کارو کردم حالا ببینیم چی میشه . همین ی کارو فقط انجام نداده بودم انشاا... خیره
    ایرانسل ...منم گوشیم سادست شارزش میپره
    منم همین مشکل و داشتم.شارز میکردم ی ساعت بعد تموم شده بود.زنگ زدم 700 بعد یک اس ام اس برام فرستاد.در ال حاضر مشکلم حل شده.شمام زنگ بزنید700
    سلام من ایرانسل دارم.خطم هر نیم ساعت پیامک میاد که هزینه اخرین پیامک شما 150 تومن و150تومن کم میشه.رفتم خطو عوض کردم یکی دیگه خریدم که هیچ حرفی توش نباشه اما باز به محض فعال شدن خط باز همین جریان!!!!!یعنی به گوشی مربوط میشه؟؟چون همه اپدیت هام بسته هس و پیامک هم از طرف ایرانسل میاد!خود بخود کم نمیشه که باز بشه گفت شاید از اپدیت باشه!اگه کسی راهی داره ممنون میشم راهنمایی کنه،دیگه واقعا نمیدونم چکار کنم
    ط منم 3 هفته میشه شارژش میپره به 8282 هم پیامک دادم دو سه روز درست شد باز دوباره برگشت به حالت قبلیش کسیراه حل دیگه ای نداره ؟
    من دو سال پیش چندین بار مبلغ های حدود 3000 تومان شارژ ایرانسلم کم شد،یکی از اون دفعه ها زنگ زدم به 700 ولی طرف قبول نمیکرد، میگفت از gprs استفاده کردی ، آخر جوری شد که داد زدم سرش گفتم من از داخل گوشی خودم خبر دارم!!!! و میدونم در اون زمان که شارژم پرید از هیچ خدماتی استفاده نکردم تا آخر اینکه قبول کرد و گفت پیگیری میکنیم ! بعد از یک ماه شارژم برگشت ب حسابم ، ولی باز از این اتفاقا پیش اومد که دیگه وقت و حوصله اینکه دوباره پیگیری کنم رو نداشتم ، جالب این بود که هر وقت شارژ گوشیم زیاد بود(مثلا 10000 تومن) ، این اتفاق میفتاد ، البته خیلی وقت ها هم متوجه نمیشدم! حالا هم چند روزه که شارژم رو کنترل میکنم ، میبینم که در طول روز ،روزی چندین بار مبالغ کم مثل 30 تومن 50 تومن، از حسابم بی دلیل کم میشه، ک فهمیدم تا ایرانسل ... البته چندین بار هم چک کردم و دیدم که زمان مکالمه رو خیلی بیشتر از چیزی که واقعا هست محاسبه میکنه و شارژ بیشتری کم میکنه ، که با توجه به تعرفه ها ، نرخ مکالمه من با هیچکدوم جور در نمیومد(البته من از هیچ طرحی هم استفاده نکرده بودم) طبق تعرفه خود ایرانسل مکالمه ی من باید 499 ریال بر دقیقه بود، ولی من که حساب کردم دقیقه ای به طور متوسط 53 تومن حساب کرده بود! خلاصه که ایرانسل توی ایران بهترین خدمات موبایلی رو میده ولی ...شارژ و پول مردم هم هست ...کار درستی نیست آقای ایرانسل
    خیلی برام جالبه شب 5تومن شارژزدم زنگ زدم خونه گفتم دارم میام قطع کردم بعداینکه رسیدم خونه خواستم زنگ بزنم گفت موجودی کافی نیست گوشیم ساده است هیچ تنظیماتی فعال نیست دارن مردم و............
    دیگه شورشو دراوردن . 1 هفتس که هرچی اس تبلیغاتی از خودشونم میدن شارژ منو کم میکنن. اس هاشونو لغو کردم اما بازم شارژمو میخوره!!!! صبح 5تومن زدم اما بدون اینکه تماسی داشته باشم شده 1700 !! نتمم وای فایه فقط! چه وضعشه اخه!!!
  • عزتی مبین
  • پانچاه هزار ریال شارژ گرفتم در تاریخ هجده اذر نمیدونم شارژ کجا رفته خودمم استفاده نکردم
    بابا شماها که خوبین ن بدبخت 20000 تومنی میگیرم همش مه چی میخوره شارژمگیرم زنگمیزنم 700 میگه اعتبار ناکافی م حلالنمیکنم این پولا رو ک براشون خوانوادم زحمت کشیدن
    گوشی من ازین ساده هاست که اصلا به اینترنت وصل نمیشه چند وقته بی دلیل شارژم کم.میشه
    سلام . شارز منم کم شد . 10 هزار تومن شارژ کرده بودم که یه هو پرید . تموم نظرات رو خوندم . حالا می فهمم چه کلاه گشادی تو سرم رفته . وقتی خوندم که در روز چند میلیارد ... میکنن تصمیم گرفتم برم از ایرانسل شکایت کنم . پیشنهاد می کنم شما هم برید شکایت کنید تا صدامون به یه جایی برسه.
    یه اس ام اسی برام هر روز از چیزی تو مایه های 2014 میاد و بلافاصله حدود 100 تومن از اعتبارم کم میشه دارم دیوونه میشم نه هیچ طرحی رو پذیرفتم نه هیچ کوفتی رو فعال کردم گوشیمم ازین قدیمیاست پیامای تبلیغیمم غیر فعال کردم یکی راهنمایی کنه که باید چیکار کنم
    با سلام بنده هم خط ایرانسل دارم از یک ماه پیش متوجه شدم هرروز اعتبارش کم میشه با بررسی بیشتر دریافتم مشکل ازطرف ایرانسل میباشد و به خاطر همین میخوا م بندازمش سطل آشغال .
    لعنت به این بی قانونی
    عجب بدبختی منم گیرکردم همین امروز یه شارژ 5 هزار و یار 10 هزار زدم و یه بسته یکماهه اینترنت خریدم 10 هزارتومن و 3500 تومن باقی مونده بود غروب که چک کردم حسابم صفر شده بود همین اتفاق هفته گذشته ام برام افتاد ضمن اینکه خطم و 10 روزه گرفتم و روز اول که فعالش کردم 2000 شارژ توش بود تا ظهر هیچ تماسی نگرفته بودم که 4 ریال ازش مونده بود
    اصلا ما مشترکین حق داریم
    به جون خودم راست میگم گوشیم صفر ریال شارژ داشت بعد که استعلام گرفتم دیدم ١٨،٧٠٠ تومن گوشیم شارژ شده تا الان هم الکی شارژم کم نشده سیمکارتم ایرانسله .
    سلام سیمکارت من ایرانسل بسته ماهانه خریدم الان از شارز کسر میکند لطفا راهنماییم کنید
    چه سلامی چه علیکی چیزی نبود به خانومم شک کنم داشت زندگیم خراب میشد که اینجا این همه نظر رو دیدم که فهمیدم بیچاره خانومم راست میگه. اخه قانونی نیس این ... رو ادب کنه بدش دم از اسبام میزنن,
    من این مشکل دارم هنوز هم حل نشده زنگ هم میزنم هیچ فایده ای نداره من ۳۰ هزار تومان شارژم همین طوری رفته دیگه از خط استفاده نمی کنم مجبور شدم ی خط دیگه خریدم تازه گیا اینم این مشکل رو پیدا کرده دیگه نمی دونم چی کار کنم دارم کلافه میشم مسولین تورخدا پیگیر باشید از شما دوستان هم می خوام اگه راه چاره دارید بگید ممنون میشم Afsari.ali76@gmail.com
    من با اینکه یک کیلوبایت اینترنت هم مصرف نمیکنم ولی دوسه روز یبار باید شارژ کنم ، برای دوستم همین اتفاق ولی عجیبتر افتاد ، یک روز پنج بار شارژ پنج تومنی ،قطعابخاطر اینترنت نیست چون غیر فعاله . چطور این ...پایین ؟ خدا ....
    سیم کارت من هنگامی که افلاین هم هست شارژ کم میکنه . نمیتونمم عوضش کنم کار شرکتی میکنم شمارم خیلی جاها ثبته خیلی تو مخی شده
    گوشی من 1280 نوکیاست و هیچ کوفتی هم نداره آخرین بار که شارژ رو چک کردم 3600 تومان داشت بعد گوشیم رو خاموش کردم بعد از 20 روز که روشن کردم دیگه شارژ نداشت! حالا خودتون راجع به ایرانسل قضاوت کنید
    این پشتیبانای شبانه روزیتون به درد خودتون میخوره نه آداب درست حرف زدن و بلدن نه کار و دقیق راه میندازن آخرش میگن صداتون نمیاد و زرتی قطع میکنن
    واسه منم این مشکل پیش میاد اگه شارژ گوشیم 0 کنم از بسته اینترنتی تا حدود 20/30 مگ کم میشه
    میگین که دلیلش کم شدن شارژ اینه که گوشی وصل میشه به اینترنت و از پول شارژ مصرف میکنه . من 24 ساعت شبانه روز گوشیم وصله به اینترنت وایفای اما بازم شارژ 5 تومنی که می گیرم یه روزه 0 میشه حتی یه اس ام اس هم نمیدم . راهکاری بگین که بشه این مسئله رو حل کرد نه که دنبال دلیل بگردین
    سلام ب همگى. من جرعت ندارم گوشیمو شارژ کنم چندماهه داده هاى گوشیمم همیشه خاموشه ولى شارژم میره خودبخود ابروم رفته بهرکى میگم باورش نمیشه فک میکنه دروغ میگم ک اون زنگ بزنه یا خسیسم. متاسفانه ایرانسل دارم.
    اقا یه مدت یه سری ها میگن حتی دیدم که با وارد کردن کد شارژ اضافه تری بدست میارن من که میگم به همین قضیه ها مربوطه صد در صد.واگرنه چرا وقتی که پیامهای تبلیغاتی و مسابقه ای میاد کسری موجودی پیدا نمیکنیم.بعد هر تماس یا پیام گاهی هم تو مواقع بلا استفاده شارژ کسر میشه.خسته شدیم.باید همون خط ثابتو دوباره استفاده کنیم.
    لابد نیاز داره ایرانسل گناه داره بنده خدا به دل نگیرین
    اگربرای شما پیامک ایرانسلی میاد واز اعتبارتون کم میشه پایین هراسمس ایرانسل نوشته لقو اونوبزنید راحت باشید
    سیم کارت من همراه اوله اینم شارژ کم میکنه هر اس ام اس تبلیغاتی که میاد 100 تومن کم میشه نمیدونم چطوری غیر فعال کنم.:(((
    سلام خسته نباشید یه عرض کوچیک داشتم،اقابه چه زبونی به شما بگم که برای من پیام تبلیغاتی نفرستین آخه ... روزی 1500تومن شارژمو بخاطر پیام تبلیغاتی میگیرن ولی این گرفتن نیست این ... خداشاهده تاامروز فک کنم یه یک میلیونی ازمن شارژ کم کردین حداقل بذارین شارژو توگوشیم بریزم بعد کمش کنین. درضمن من هیچ بسته اینترنتی یاهیچ چیزدیگه فعالی ندارم. شما تا آخر عمرتونم .. کنین چیزی نمیشین هرچی ...اخرشم میرین تویه ... ایشالله یه راه پیداشه که بتونم حقمو ازشمابگیرم
    آقای مراد در 2 آذر راهکاری که ارائه داده اند جواب می دهد من امتحان کردم بسته هایی برایم فعال بود که روحم خبر نداشت.مرسی
  • شهروند بیچاره
  • اینا ... برای من پیام امده آقای ... برنده ماشین شده به خاطر همین 120 تومن کم کرده زنگ زدم 700 بعد پنج دقیقه جواب داده گفته ما نمی دونیم از چی خودتون درستش کنید.
    سلام دوستان منم همین مشکل رو داشتم روزی 350 تومن از شارژم میرفت پیامک های تبلیغاتی که براتون میاد رو با ارسال پیامک عدد 2 به 5005 بفرستید تا لغو بشه دیگه شارژتون کم نمیشه در ضمن باید بگم که این کارم حتما انجام بدین که محصولات ویترین ایرانسل هم براتون لغو بشه تا شارژتون کم نشه کلمه stop رو به شماره 8282 ارسال کنید تا نحوه لغو محصولات فعال بر روی شماره ایرانسل شما از طریق پیامک ارسال بشه بعد که ارسال شد اونارو باید جدا جدا به 8282 مجدد ارسال کنید تا لغو بشن بعدش دیگه مشکل کم شدن شارژ انشا الله نخواهید داشت با تشکر
    واقعا متاسفم . زنگ زدم می گن ما نمی دونیم دلیل چیه ؟؟؟!!!! آخه این انصافه؟ شارژ می ریزی فردا هیچیش نیست. خدا ازشون نگزره ایشالا
    خدا کنه خرج ... بشه...من که راضی نیستم
    لعنت ... منم تازه فهمیدم . انگار کلی ازم ... گفتم چرا این شارزم بی دلیل تموم میشه ها؟
    من دیتا گوشی رو خاموش کردم و هیچ طرحی هم فعال نکردم ولی باز شارژ کم میکنه یکی از دوستان دو تومن خطشو شارژ کرد و گوشی رو خاموش کرد بعد یک هفته دید شارژش صفر شده. لطفا پی گیری کنید.
    من دیشب 1000 تومن شارژ کردم هیچ استفاده ای ازش نکردم الان استعلام شارژ گرفتم دیدم 230 تومن دارم گوشیم ساده هست نه طرحی شرکت کردم نه اینترنتی . ...
    سلام من گوشیه اندوریدمو شارژ میکنم ولی خودبه خود از شارژم کم میشه واسه اس ام اس هم زیادی کسر میکنه مشکل از چیه؟
    ما هم همین مشکل را داریم . این .... ها فقط مخصوص این کشور هست اگر مثل کشور چین مسئولی ... کرد در جا اعدامش کنند کار به اینجا نمیرسه !!!! کجای دنیا برای شما پیامک میفرستند و از شارژ شما بدون اجازه کسر میکنند. خود مسئولین شرکت ایرانسل هم .... هستند همه هم با ارسال کنندگان پیامک... هست !!!!!
    سلام من همین امروز در تاریخ 06 /01 1394 شارژ ایرانسل کردم مبلغ 1300 داشتم 1000 تومان شارژ کردم شد 2300 ت سر ظهر دیدم شد 130 تومان به خدا نامردیه لطفا پیگیری کنید خواهش میکنم
    سلام، من هم یه بسته اینترنتی 3 ماهه 6 گیگ گرفتم ، هنوز 4 گیگش مونده بود که یهو پرید موقع کارم رفتم اون یکی خط ایرانسلمو دیدم که خاموش بود، وقتی روشنش کردم دیدم شارژ 2000 تومانی من هم پریده، اونور 20000تومان اون خط هم 2000 تومان، به 8282 اس دادم هنوز خبری نشده از پیامکش به 130 هم پیامک دادم هنوز پیامکی نیومده به 700 زنگ میزنم کسی بر نمیداره یعنی چه؟/ این ....تا کی میخواد ادامه داشته باشه؟
    در ساعت 20:19 روز دوشنبه 11 فروردین 94 سیم‌کارت‌ام را 50 هزار تومان شارژ کردم. چند دقیقه بعد 12 گیگابایت اینترنت 3 ماهه گرفتم (به قیمت 37500 تومان). بامداد چهارشنبه 12 فروردین متوجه شدم هم شارژ‌ام صفر شده و هم اینترنت‌ام!
    در بامداد 12 فروردین، نزدیک 50 هزار تومان شارژی که دو روز پیش خریده بودم صفر شد!!
    سلام من ی بسته ی 6گیگ سه ماهه اینترنت ب مبلغ 25000تومان خریدم..اس ام اس فعال سازی هم برام اومد ولی وقتی چک میکنمهم مبلغ شارژم 0 شده هم حجم بسته اینترنتیم0 با 700تماس گرفتم کسی پاسخگو نیست
    سلام من یه سیم کارت ایرانسل دارم یه همراه اول ایرانسلم خیلی وقته شاید حدود چند ماهی هست که شارژ میخوره منم نتونستم کاری کنم مجبوری فقط همراه اولم رو شارژمیکنم اما الان چند روزه که اونم شروع کرده به شارژخوردن به نظرتون باید چیکار کنم خط ایرانسا مادر و برادرم هم همین مشکل رو داره dataی گوشیم هم خاموشه اما بازم میخوره باید چیکار کرد؟؟؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم......
    سلام نزدیک به دو سال از خط ایرانسل مادر بنده روزانه نزدیک دویست تومن کسر میشد خیلی پیگیری کردم با اپراتور ایرانسل مرتب تماس میگرفتم میگفت درست شد دیگه کسر نمیکنه ولی باز ادامه داشت تا دوماه بالاخره درست شد اخیرا یکی دوماه میشه دو باره کسر میکنه.
    با اون شماره هم که اعلام کردند تماس بگیری آنچنان مونده گوشی رو خالی میکنه که دیگه کسی حوس تماس با دفترایرانسل رو نداشته باشه ماشالله اپراتورش اینقدر با آرامش و فاصله حروف صحبت میکنه که برای هر کلمه یک دقیقه باید در نظر بگیرید ، من 3 هزارتومان شارژ داشتم تماس که گرفتم تا به اپراتور بفهمونم اگه ما تبلیغات نخواهیم چه کسی رو باید ببینیم دو هزارو هفتصد تومان کم شد من کلمه کلمه شنیده بودم اما اون یکحرف یکحرف صحبت میگرد (برای گفتن کلمه شما : ش ------ م -----ـا) غیر از ... هیچ چیزی اسمشو نمیشه گذاشت
    دیروز غروب شارژ کردم الان یه قرونی شارژ ندارم واقعاااااااااااکه
    سلام.خداییش یه فکر اساسی بکنید والا نمیتونید روز قیامت جواب خلق الله رو بدین.ممنونم.
    آقا من تازه امروز فهمیدم که اوضاع از چه قراره.یه مدتی بود سرم خیلی مشغول کار بود تند تند 5000 ؛5000 شارژ میکردم و وخیلی زود تموم میشد منم وقت نمیکردم ببینم از چه قراره امروز فهمیدم ایرانسل واسه هر پیامی میفرسته 120 تومان از شارژم کم میکنه در حالی که من هیچ چیزو فعال نکردم اعصابم داغونه.به این میگن پول در آوردن مثل آب.
    سلام. منم مشکل کسر شارژ دارم، من اس ام اس خالی فرستادم به 130 ، 2-3 دقیقه بعد بهم رمز عبور داد، رفتم تو سایت vitrin.irancell.ir ، توی هر قسمت رفتم و گزینه " شارژ خودکار-بسته های من" رو زدم و هر چی بسته بود لغو کردم، حدود 6-7 تا بسته داشتم!!!!!!! امیدوارم که درست بشه
    مشکل از خودمونه که این بلا ها سرمون میارن ولی هیچ کاری نمیکنیم.یه مدت از سیم کارت استفاده نکین
    الان ۳یا ۴ ماهه بلکتم بیشتر که شارژ من کم میشه...حتی همسرم بهم شک کرده بود و فکر میکرد بهش دروغ میگم .شارژ ۵تومنی دو روزه صفر میشد تا اینکه اونم به همین نتیجه رسید...بجایی رسیدم ک فقط در مواقع ضروری اونم فقط هزار تومن شارژ میکنم دبشب بنا ب ضرورت هزار تومن شارژ کردم و فقط یه تماس ۳۰ ثانیه ای به همسرم داشتم و دو تا اس ۱۰ تومنی چک کردم شارژم ۸۰۰ تومن شده بود بازم خدارو شکر کردم ک صفر نشده امروز عصر دوباره چک کردم فقط ۲۰ تومن شارژ داشتم .قسمت رومینگ و جی پی ار اس هم غیر فعاله هیچ اس ایرانسلو جواب نمیدم و فقط از اینترنت وای فای استفاده میکنم یعنی هیچ بهانه ای جز ... وجود نداره اخه به کجا شکایت کنیم جز اینکه بشکنیم سیم کارتو چاره ای نیست اینطوری پیش بره ایرانسل از دور خارج میشه
    من چند روز پیش بسته سه ماهه ۳۷هزار تومانی خریدم برام اس ام اس فعال شدن بسته نیومد اما وقتی *141*10#رو گرفتم 12گیگ حجم اینترنت داشتم. فردا صبح دوباره همین کد رو گرفتم هیچ حجمی برام نمونده بود. آخه کم پولی هم نبود. ایرانسل ...
    بابا این چه وضعشه ایرانسل بابت پیامای هم که میفرسته پول کم میکنه منکه اصن فعالشون نکردم، ... بشه
    سلام منم همین مشکلو دارم یاخطمو کم شارژمیکنم یاطرح ترکیبی میزنم کافیه گوشیتونو شارژکنید بدطرحشو بزنید هم نت داره هم پیامک هم تماس کد*555*5#بزنین توش بگردین هست سعی کنید اس ام اس های تبلیغاتی که میاد فعالش نکنید تابه مشکل برنخورید
    عجب بدبختی گیر کردم.من امروز دو هزار شارژکردم.یکساعت نشده شارژم شده چهارده ریال..واقعا شورشو در آوردن.از وقتی سیم کارت ایرانسل گرفتم هم از دست پیامکهای تبلیغاتیش آسایش ندارم هم زود زود شارژکم میکنه.این بار که دیگه کلا سارژم پرید.واقعا این چه مملکتیه ما داخلش زندگی میکنیم.مسخره کردن......
    فکر میکنی چرا ایرانیهارو حتی کشور دبی راه نمیدن و حتی اگه راه بدن در بعضی جاها نوشتن ورود ایرانی ممنوع دلیلش اینه که ...در خون ما جاریست..خودتو خسته نکن نمیشه کاریش کرد...
    کلمه off رو به هر پیام تبلیغاتی که از ایرانسل میاد بفرستین مشکل حل میشه
    منم این مشکل رودارم حتیstopروهم به8282ارسال کردم تو چند تا مسابقه بودم همه رولغوکردم.کمتر میپره ولی کامل رفع نشد مثلا اگه قبلا از شب تاصبح1000میپرید حالا4000
    مردم خرن؟ عایا؟
    این توضیح که گوشیهای اندروید به روز رسانی میشن و برای اینه که شارژها میپره یک دروغ شاخداره . چون گوشی من کاملا ساده و ابتداییه و حتی وقتی هم گوشی خاموشه از شارژ کم میشه .
    سلام دوستان عزیز .من هم مشکل شما رو داشتم با شماره 09377000000 که بالای همین صفحه اعلام شده تماس بگیرید و به اپراتور که وصل بشید خودش راهنماییتون میکنه.احتمال زیاد عضو چند تا مسابقه اید که لغوشون میکنه براتون.به من گفت اگه از شماره دیگه ای هم پیام تبلیغاتی اومد که شرکت در مسابقه بود حرف ال انگلیسی بزرگ رو به همون شماره که برام پیام اومده بفرستم تا لغو بشه و هزینه ای ازم کم نشه.کاش زودتر تماس میگرفتم .تو این دو ماه اخر هر چی داشتم خرج شارژ گوشی می کردم.وظیفه خودم دونستم راهنماییتون کنم.موفق باشید
    منم شمارم خیلی جاها ثبته, اصلا نمی تونم عوضش کنم. خطم ایرانسله. برای هر کاری مجبورم فقط 20 ثانیه حرف بزنم. بقیشو ایرانسل ... سر جم این 6 ماهه 500تا اس ام اس تبلیغاتی واسم اومده. کلا حدود 200 300 هزار تومن شارژم رفته. ...دیگه شاخو دم نداره. خیلی آشغالید. با این وضع درآمد و بی پولی دیگه ... از مردم بیچاره ......
    سلام من ی ساعته ک شارژ ده تومنی ریختم گوشیم ی بسته ایرانسل 200مگا بایتی گرفتم 5تومنم شارژم موند بخدا قسم الان میبینم ن شارژ دارم ن بسته هیچ استفاده ای هم نکردم چ وضعه مملکته یکی کاری کنه خب ما ضامنه ا.. مردم نیسیم شورشو در اوردین ...
    این ... اشکاره من که تمام تنظیمات اینترنتم قطعه پس چرا شارژم صفر میشه
    آقا من یه سیم کارت داشتم که 6 سال دستم بود و همه جا ثبت شده بود ، اما متاسفانه مجبور شدم سیم کارتو عوض کنم . شاید باورتون نشه ولی وقتی که گوشی خاموش هم بود شارژ کم میشد . حالا این سیم کارت جدیده هم بعد از یه مدت اینطور شده :( این یکی اینطوری کم میکنه مثلا بعد از تماس میگه هزینه تماس 90 ریال ! ولی در عمل 200 تومن کم میکنه :( آخه بری یقه کیو بگیری
    دلیل کم شسدن اعتبار اینه که روزانه چندین SMS هرز و بدرد نخور به سیمکارت میفرستن ! از 7575 گرفته تا اس ام اسهای این کد رو وارد کن جایزه بگیر اپارتمان . ایفون و هزار تا دروغ دیگه : هر کدام از این اس ام اسها هم حدود 120 تومان از مبلغ داخل گوشی کم میکنه , من تماس خارجه زیاد دارم توی سیمکارتم تا 200 هزار تومان شارژ میریزم . تماسی با بنگلادش داشتم حدود 17 دقیقه و دیدم که چیزی حدود 100 و خورده ای هزار تومان ! بله 100 و خورده ای هزار تومان . یک میلیون ریال ! از سیمکارت ما کسر شده . با اپراتور ایرانسل ...تماس گرفتم بعد مدت طولانی پشت خط ماندن با ناز و ارام یه مرده تماس مارو جواب داد و با کلی کش دادن اخرش بما گفت این کد رو به 130 ارسال کن ادرس پنل چک کردن ریز مصرف رو برات میفرستم . این کار رو کردم و توی پنلش ثبت نام کردم ؛ برای هربار بازکردن پنل یک یا چند عدد اس ام اس بی مصرف برای ما میاد . ما هیچی متوجه نشدیم دوباره تماس گرفتم با اپراتور با کلی وقت طلف کردن جواب مارو داد که برو این کار رو بکن و هذینه این کار برای هر دفعه وارد سایت شدن 500 تومن از اعتبارت کم میشه ! و خیلی ... این ایرانسل . ما هم از اینکه 100 هزار تومانمان پریده صرف نظر کردیم اما اشتباه بزرگی که کردم این بودکه به کارمند اپراتور گفتم من اینقد مبلغ توی سیمکارتم میریزم و از ان زمان روزانه بالای 7 تا اس ام اس و هرزنامه برای من ارسال میشه . هیچ ... برای من نکردن تازه اس ام اسهای بی مورد هم میاد و میبینی کلی از شارژت پریده وخدا نسازه برای این اپراتورها که فقط کارشون ... : یک مشت ... نشستن پای کامپیوتر و چندتا دستگاه ...
  • یه ادم عصبانی
  • سلام منم یه قربانی هستم و با تماسایی ک گرفتمم ب هیچ نتیجه ای نرسیدم.هم شارژ همراه اول خودم بدون هیچ استفاده ای صفر شد و هم سیم کارت ایرانسل خواهرم که به ندرت ازش استفاده میکنه روزی صد تومن ازش کم میشه.!!!!!!!!!!!!
    به ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ زنگ بزنید مشکلتونو بگید حل میشه
    آقا راحتت کنم یه سری ... میشینن فکر میکنن چه جوری پول مردما ... شما فکر کن چند تا مشترک هستن، چندتا شون متوجه این موضوع میشن، چندتا شون کلی حاضرن پیگیری کنن و چندتا شون به نتیجه میرسن... آخرش میشه کلی ... وقتی شما داری پیامک میفرستی و بابتش پول کم میکنی و به مشترک نمیگی، راه لفوشم را هم نمیگی من نمیدونم غیر ... چه اسمی میشه رو این کار گذاشت
    چرا همش میپیچونن؟چرا دلیل اصلی رو نمیگن؟طرف گوشیش ساده هست اما بازم شارژش کم میشه !
    اخه چرا؟دارم دیوننه میشم من شارژم1300بود.حالا شده900.با هیشکی هم تماس نگرفتم اس ام اس هم ندارم.فکر کنم باید سیم کارتمو عوض کنم چون داره دیونم میکنه
    متاسفانه تو مملکت ....زندگی می کنیم مشکل این نیست که 8282 پیام میزنه شارژ کم میکنه که الهی ... بشه مشکل اینه که کی این رو درست کرده اصلا چرا باید همچین شماره هایی به اسم فیتیله ویا 8282 داشته باشیم اگه ... نیستین با کدوم قانون همچین مبلغهایی رو کم میکنید
    یه مدتیه بیس ثانیه زنگ میزنی اعتبار هفت هزار تومنی صفر میشه...خواهشارسیدگی کنین
    سلام این سرویس ریتم دیگه چی بود میگفت شارژ مجانی میدمو فلان شارژ داد ولی در عوض تا آخر اس ام اسام شده دونه ای115ریال یعنی دو برابر یعنی اگه درستش نکنن میرم یک خط رایتل میگیرم حالم بهم میخوره از این .... .از همه چیز ..... متاسفم که یک ....هستم :((
    سلام نخیر مشکل از خود شرکت هست.. من خودم عضو جزیره هستم بخاطر همین شارژ کم کردن هامدتهاست که دیگه خط ایرانسلم رو شارژ نمی کنم .. اسمس اومده که شما تو هفته قببل با جزیره ایرانسل 130 ت صرفه جویی در تماس ها تون داشتید!!! ایرانسل اعتبارش رو حسابی از دست داده.. برای تماس با شماره پشتیبانی از آدم پول کم میکنه!!! اما شماره پشتیبانی همراه اول مجانیه
    نه بابا نه دیتا رونه نه حتی اکسس پویینت فعاله شارژ کجا میره نمیدونم. لا اله الا الله
    چرا اینقدر ملت رو ... فرض کردین اخه ؟؟ اس ام اس میدن بدون اینکه چیزی رو تایید کنی واست یه مشت بسته چرت و پرت و فعال میکنن ... تا بیای لغوش کنی پولو کم کرده رفته .... فقط میتونم بگم ... کنه ... میخوایین چیکار کنید با این پول ...؟ همین الان سیم کارت ایرانسلمو شیکستم انداختم دور ....
    اینها ... ندارن.از تبلیغات بگیر که بابتش از مردم پول کم میکنن تا تعرفه های بسیار غیر متعارف.بابا اکثر کشورهای دنیا اینترنت مجانیه.تو مسکو وای فای با سرعتی که ما تو خواب هم نمیبینیم بصورت مجانی روشنه.بعد اپراتورها بصورت مجانی به مردم گوشی اپراتوری میدن.مثلا گوشی ... رو بقیمت 100 دلار میدن.ولی باید از خود اون اپراتور بمدت دو سال استفاده کنن.بعد دوسال قفلش برداشته میشه.و گوشی مال خودش میشه.
    منم 20th تومان شارژ داشتم تماس گرفته نمیشه چکار کنم
    سلام دوستان به خدا همشون ... من که گوشیم ساده چرا بی خود شارژ ارش کم میشه تازه تو سایتاشون اطلاع رسانی کردن که عدد2 رو 5005 بفرستید که پیام تبلیغاتی غیر فعال شه من همین کارو کردم ولی بازم میاد و شارژکم میکنه بخدا همشون ... بیایم با هم دیگه تمام سیم کاترتهای ایرانسل رو بشکنیم اصلا به درد نمیخوره یک مشت ا...جمع شدن نمیدونن چیکار کنن. واقعا که خیلی ...
    ایرانسل ... داری شارژمون رو ... دیرور 1000تومن شارژ کردم گوشیمو همونجا خاموش کردم فرداش شارژم 0 بود ...
    خسته شددددددددم هرروز دوتومن شارژ ازم میپره قبل از خواب شارژ میکنم صیح میبینم صفر شده ایرانسل ...ی واقعی........
    تو روخدا یه کاری بکنید من 1000تومن شار‍ز کردم یه بسته خریدم هنوز استفاده نکرده هم شارز رفت هم اعتبار
    واقعا که اینم یه محل درآمد شده برای من هم این مشکل پیش اومده خیلی
    من وهمه خانوادم ایرانشلو گذاشتیم کنار واز خط همراه اول استفاده میکنیم فقط به خاطر ...
    سلام من همراه اول دارم هی شارِِز کوشیم کم می شه بدون اینکه استفاده کنم مشکل چیست لطفا راهنمایی کنید
    ما ایرانیان به غیر از ... و ... کار دیگه ای نداریم
    با سلام اگه تو فکرآخرت هستید و از خدا می ترسید فکری به حال این مردم بکنید حق الناس خیلی مهم است .
    ابن اتفاق الان نزدیک 2 هفته هست که ربای من افتاده،من فکر میکردم که تماسام زیاد شده،چند روز پیش فکر کردم شاید برام رومینگ میفته... الان زنگ زدم پشتیبانی ایرانسل میگه پیامهای تبلیغاتی برات 120 تومن هر کدوم تموم میشه. حالا گفته برات غیر فال میکنم،......
    سلام ترا بخدا به داد مردم برسید وکم.. بکنید از خدا بترسید من 5000 ریختم بعد از سه روز یک پیام واسم اومد خواستم جواب بدم گفت که شارژ شما فقط 8 ریال گوشی من یک نوکیا 1200 است حدود سه ماهه شارژ نکردم فقط بهم زنگ میزنن و با همراه اولم زنگ میزنم دیروز 2000 شارژ کردم الان 400 تومان شارژ دارم 21 ثانیه صحبت کردم با تخفیف جزیره 45 درصد و 2 تا اس ام اس دادم فقط میدونم ...
    مادر من یک گوشی ساده داره و هچ دسترسی اینترنتی هم نداره ولی هنوز شارژ نکرده شارژ میپره. دیگه مسخرش رو ر آوردند.
    اه اه اه.چرا اینجوریه؟1000تومن شارژکردم ی دیقه بعدش شد6ریال واقعا این ایرانسل...
    خط من هم این مشکل را دارم صبح. هزار تومان شارژ میکنم بدون هیچ زنگ یا اس ام اس شارژ تمام میشود
    من مشکلم یه چیز دیگس امروز 5 هزار تومن شارژ گرفتم اما وقتی کد رو وارد کردم فقط 700 تومن شارژ به حسابم ریخته شد بعدا متوجه شدم نزدیک به 4000 تومن اینترنت واسم ریخته شده گوشی منم اصلا به اینترنت وصل نمیشه منم نمیدونم باید چیکار کنم که ای مشکل رفت بشه لطفا هر کس میدونه باید چیکار کنم بهم اطلاع بده
    من با گوشیم در اینترنت و واتساپ و ... فعالیت دارم ولی کم.چن روز پیش بسته یک ماهه خریدم هشت هزار تومان بعداز دو روز موجودی اینترنتم ب صفر رسید دلیلش چیه؟؟ممکنه مربوط ب تنظیمات گوشیم باشه؟؟
    تو کشورهای دیگه وقتی حدود چند هزار تقاضای اینترنتی در مورد یک موضوع باشه مجلس اون کشور باید مشکل مردم رو برسی کنه.حالا مجلس رؤیا ست .پیشکش.خود این اپراتور باید سوال مردم روبه احترام این تعداد آدم جواب بده.
    سلام گوشی من همراه اوله .گوشیو شارژ کردم تا اومدم به برادرم زنگ بزنم نوشت موجودی نداره.کاغذروازروزمین برداشتم تا دوباره رمز رووارد کنم به گمون اینکه شاید اشتباه کردم.امانوشت این رمز قبلا استفا ده شده.توروخدا بگین چرا شارژم میپره.این اتفاق چند بارافتاد ه دیگه خسته شدم.کمکم کنید.
    من 5000 تومن شارژ گرفتم بعد از چند ساعت ب صفر رسید این هیچی امروز ک 2 تومن محو شد بدون استفاده ای...

    سلام

    درست همین مشکل الان برای من اتفاق افتاد...آخه یعنی چی شاید آدم تو شرایط اضطراری باشه

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با توجه که من بسته فعال میکنم،برای شش ماه،باز مقدار شارژ ی که برای تماس نگه میدارم،میپره،چند بار معترض شدم،ولی کماکان این مشکل وجود دا ره،متاسفانه در مملکت ما *** ** ****** ****،اگر یه حساب ساده کنیم،ومشترکان یک میلیون باشه،در روز،هفته،ماه،چه پول هنگفتی از جیب مردم سرازیر میشه،،من،تو،دیگران،هزار تومن از دست دادیم،******* میلیارد به جیب زده،وبه ریش ما ها ریشخند میزنه،******* به مردم ایران خیلی بدهکاره،نهایتا از طریق مجلس وارتباط جمعی باید پیگیری کرد،به خاطر این کار *******،در جاده بوشهر عسلویه جان یک نفر از دست رفت شارژ پریده بود،امکان تماس وجود نداشت،،خیلی،خیلی،برای مردم عزیز کشورم متاسفم،که فریاد رس نیست،
    یعنی چه شورشودراوردین همش داره شارژکم میکنه اه شیطونه میگه برم همه ی سیمکارتهای ایرانسل رو به اتش بکشم اه اه

  • مهدی نیازی پایهان
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ای کارتون یعنی چی؟
    خدارو خوش میاد از مردم ****** والا دم همراه اول گرم عالی هستش 

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اینجا ظاهرا همه یک مشکل مشترک دارن و اون هم کم شدن شارژ ی* **** **** **** ******* هست و تعدادمون هم کم نیست. بیاین همه ایرانسل رو ***** **** تا بلکه صدامون به گوششون برسه و **** **** *** و بیشتر سرویس بدن.



    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** *** **** ** ***** **** ***** ولی اینجوری تو ایران هم دیدیم من که تا شارز می کنم پیامک می یاد اعتبار شما ر و به پایانه جالبه نه 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام
    من به همه این موارد دقت کردم و همه موارد را چک نموده ام .
    آقایان و خانم ها کفته های مسئولین ایران سل  قسمتی از کاربران را شامل می شود .
    انچه مسلم است یشتر کم شدن شارژ به صورت *** * می باشد قسمت بیشتر شارژ  همه  ما ***** ** ***  * ** **** ** **** ** *** * و بهانه های کفته شده  شامل کمی از افراد می شود
    می خواهند همه کم شدن شارژ ها را با توضیحات ** **** ، مو جه جلوه دهند .
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام مدتهاست که من این شماره را از خود ایرانسل بعنوان فور جی هدیه گرفته ام.و فقط بسته ی فورجی خریداری میکنم.و قبل از اتمام اینترنت بسته ی دیگری می خرم.و هیچ مسابقه ای را فعال نکردم..ولی متاسفانه پیامک مسابقه ای برایم می اید و مینویسد برای قطع فلان را به فلان پیامک کن مثلا صدو بیست تومان ..اخه برادر من ..بنده که فعال نکردم که قطع کنم .و همیشه در یک ماه حدود چند هزار تومانمان به حساب **** *** ****** میرود خدا داند..نکنید این ***** ****** را نکنید خجالت بکشید.خداوند به راه راست هدایتمان کند.امیری
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من بسته اینترنتی دارم که واسه اینترنت از اون استفاده میکنم و باز هم هو نیم ساعت به من بیام میدن که هزینه ی اس ام اس ١٥٠ تومان میباشد !!! یعنی مسخره کردن ماهارو!! این **** است!! 
    من این سال شده از ایرانسل استفاده نمیکنم هر روز که شارژ میزارم یه ربع ساعت دیگه همش میره 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    این هم یک روش **** مدرن است که ******* ایرانسل انجام میدن *** ******* ***
  • سید محمدرضا
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    یک اتفاق عجیب برای ******* من از گوشی ساده استفاده میکنم کلمه stop فرستاده **** جواب اومد مشکلی نیست و...حالا وقتی گوشی روشن هست مشکلی نیست شب ها شارژ تموم میکنه خاموش میشه صبح میبینم یک ریال هم شارژ نداره البته ما ملت مقصریم داماد ما در المان میگه بیست سنت روی یک شیر سوبسید دار دو یوروی سالیان قبل اضافه کردند فردای ان روز کسی اعتراض نکرد فقط شیر نخریدند دو روز بعد مرکر عذرخواهی کرد ده سنت هم از قیمت قبل اضافه شدن کم کرد به خدا کلاه گذاشتن سر جامعه ایرانی برای بی سیاست ترین ادم دنیا هم راحت هست مردمی که بجای عقل با احساس تصمیم میگیرند دزدان سرگردنه نمیخواهند خودشون پول میدند به دزد. طبق فرمایش حضرت علی ع کلمات حق را گفتم یک کلمه از این پیام حذف شود گناهش گردن آدمین محترم است
    دوستان عزیز منم ایرانسلی هستم و قبلا این مشکل رو داشتم ولی با شماره #800* تونستم این مشکل رو حل کنم.وقتی این کد رو زدین اول پیام های تبلیغاتی و سرویس های انبوه رو بزنید تا به طور خودکار خودش پاک کته اگه نشد بزنید سرویس های فعال. بعد خودتون دستی همشو پاک کنید درست میشه. الان دیگه سیمکارتم کاملا درست شده 130تومن شارژ توش بود هیچ اتفاقی نیوفتاد.یه ماه نگه داشتم تا یه بسته یه ساله گرفتم. تو این یه ماه یه ذره هم ازش کم نشد. درضمن این شارژ ها رو از نرم افزار ریتم گرفتم. 
    دوستان کسی نمیدونه همراه اول چطوریه ک صفر میشه من جفت خطام اینطوری شده ؟؟؟؟
    منم این مشکلو دارم :(
    سلام از اعتبار ایرانسل من روزی 300 تومان کم می شود عضو هیج جا نیستم چرا
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
     با سلام باید بگویم قبلاً  گوشیم هیچ مشکلی نداشت تازگی‌ها دوهزار تومان شارژ زدم بعد از چند روز  بدون هیچ تماس تلفن یا اینترنتی متوجه شدم شارژم ****** *** و شارژ دیگردرتاریخ۹۶/۰۳/۱۴ گرفتم قبل از مصرف بعد از سه روز متوجه شدم شارژم پریده بنده دیگر اطمینان نمی کنم دوباره شارژ بگیرم
    بروبچ منم مشکل شما هارو داشتم و دیگه داشتم کلافه میشدم تا اینکه فهمیدم با شماره گیری*۸۰۰#دیگه شارژ نمیپره یا خیلی خیلی کم مثلا چهار پنج روز بعد شارژ ریخته شده تموم میشه البته الان دیگه هیچ شارژی چهار پنج روز نمیمونه خخخ مخلص همتون✋

    من که شارژ ازم کم نکرده اما 500 تومن  شاری دارم نه پیامک میفرسته نه زنگ میزنه

    میگه موجودی شما ناکافی است!!!!

    واقعا با این وضع حیف یک ریال که واسه خریدن شارژ ایرانسل خرج بشه بعدشم هیچی
    سلام من امروز شاژ ایرانسل هزار تومان گرفتم دیدم هی داره کم میشه پیام های تبلیقاتی ام راهم متوقف کردم مشکل چیست منتظرم ممنون
    سلام.پس نظره منو ننوشتید.😠
    سلام.اغا من ده تومن شارژ زدم تو یکساعت همش پرید.واقعا ک.برای راه حلش هم بلافاصله بعداززدن شارژ، بسته مکالمه یااینترنت بزنید
    سلام. 
    شارژ من هر روز متوسط 500 تومان کسر میشد. با 700 تماس گرفتم و با کاربر 6644 ایرانسل صحبت و گله کردم . ایشان فرمودند که علت کسر شارژ عضویت در هامیان پرسپلیس هستین . قبلانا برام پیامش می اومد و من انصراف میزدم ولی گویا یه بار ناخواسته تایید شده . در نهایت لطف کردند و عضویت رو به همراه تبلیغات رو از شماره و سیم کارت من حذف کردند.
    از این طریق از ایشون تشکر میکنم 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    *** ** از شرکت ایرانسل جایی پیدا نمیشه
    پیش خودتون یه لحظه تصور کنید از من یا شما که یک سیمکارت داریم حالا رنج پایین رو حساب کنیم ۵۰۰تومن کم کنن که قائدتا خیلی بیشتر از اینهاست
    حالا همینو کم کم ضرب در چندصد یا چند میلیون حساب کنید ببینید چه رقم نجومی میشه
    اقایون ایرانسل مردم رو ** *** ***** *** ** ********
    **** ** **** **** ****** *** ** ***** **** ******** ******
    *** ** ********

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    خیلی ******
    چطور میشه شکایت مرد از این **** *****
    **** ******
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام  چه همه پیام هیچ کی هم نیست رسیدگی کنه  **** علنی  اززهمه پول کسر میکنن من یه شارژ هزار تومنی و یه شارژ پنج هزارتومنی انجام دادم بدون انجام دادن هیچ کاری حتی یه اسمس  شارژ نداشتم  بعد که زنگ میزنم میگه طرح اسمسی فعال کردین   😂😂  
    تا الان حتی یه طرحم فعال نکردم خودشون اسمس میفرستن خودشون طرح فعال میکنن خودشون هزینه برمیدارن فقط ما باید پول بدیم  گاهیم اگه سریع شارژ کنی میتونی زنگ بزنی  سریع اگه بجنبی 
    سلام. باید بگم. شارژم در عرض نیم ساعت  دویست تومن کم و بعضی وقتها هم کلا خالی میشه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    مو که راضی نیستم خوردتا نشه نمدنم کجا مره ای شارژام هموجو مره پیامم نمیه هابر ********* **** ........یک کاری بکنن ******
    من پیام تلیغی بهم میاد نه تو طرحی شرکت کردم حتی داده گوشی رو هم کلت خاموش کردم و ازوایفای گوشی استفاده میکنم اما باز به محص زدن شارژ و بدون استفاده صبح شارژی برام نمیمونه
    یکی بگه چیکار کنیم؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    خط من با وجود اعتبار بسته اینترنت . هنوز از شارژ اصلی کم میکنه
    از همه روشی دارن ****** ....

    منم مثل بقیه تر موقع شارژ میزنم فرداش نگاه میکنم میبینم هیچی برام نمونده خاهشا رسیدگی کنین این چه وضعیه اخه
    منم گوشیم 5 شارژ داشت صبح که چک کردم زده 0 ریال

    سلام وقتی شارژ میکنم سیمکارتمو زود شارژم تموم میشه نه اینترنت وصل میشم نه جایی زنگ یا اس ام اس میزنم از هزارتومان میشه صدتومن پیام تبلیغاتی هم نمیاد برام واقعا خسته شدم از این وضع چکاری باید انجام دهم

    پاسخ:
    شکایت و مشکل خود را در سامانه 195.ir مطرح کنید

    هرکه مای ایرانسل داره پاکش کنه باداشتن حساب کاربری  وشماره فرد میتونن حسابت رو خالی کنن حساب کاربریتون از مای ایرانسل پاک کنید

    من عضو هیچ سرویسی نیستم اما بدون هیچ تماس و پیامکی شارژم تموم میشه

    پاسخ:
    شکایت خود را باید در سامانه 195.ir ثبت کنید تا رسیدگی شود

    منم الان بیست وچهارهزارتومن داشتم الان شارژمده سه هزارتومن واقعا موندم دلیلش چیه نمیگم درست

  • حمید رضا شجاعی
  • خدا لعنت کنه این مملکو   تو روز زو شن حیب مردمو خالی میکنن شازخریدم 50000 یک ساعت بعد نبودش  هیچ پیام و تبلیغاتی ندارم

    stop به 8282 هم میزنم میگه متن و  اشتباه نوشتی یا میگه فارسی بنویس

  • فرهاد محمدی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    40000تومن شارژ داشتم یه شب خوابیدم صب پاشدم دیدم مونده 9650تومن نمیدونم چه بلایی سر شارژ من آوردن ایرانسل. معمول هم نیست کجا باید شکایت کنیم مثلا قانون داریم ***

  • مهران بدلی
  • سلام

    گوشی من سامسونگ ساده است و هوشمند هم نیست . پس چرا شارژ من خود به خود کم میشه. من که گوشیم ساده است و نه برنامه  ایرانسل من دارم و نه برنامه ای که بخواد به روز رسانی بشه و نه توی این پیامهای بی مصرف شرکت میکنم که کمترین تعرفه روزانه آنها ۵۰۰ تومان است . پس علت کم شدن شارژ من چیه ؟؟؟😡😡😡

    اس ام اس رومینگ 1000 تومن کم میکنه ریز مکالمه رو ببینین شماره ای که پیام ارسال میشه 004477 هست احتمالا فیلتر شکن یا تنظیمات پیش فرض گوشی باشه

    سلام

    دوستان عزیز اگه رو گوشی اپل ای تون  و ای مسیج رو کرییر رو از حالت پیام به حالت ایمیل تغییر بدین دیگه شارژ نمیپره

    چون همه نرم افزار ها جهت تایید از پیام استفاده میکنن که هزینه رومینگ 1000 تومنی داره که ریز مکالمات هم نشون میده

    habibmahmodi53@gmail.com

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    بابا شارژ 7 تومنی واس بسته ریختم یهو ****** 4 تو من خوردن بابا 

     

    منم شارژ هروقت میگیرم کم میکنه ایرانسل.

    من خطم رو عوض میکنم همراه اول میگیرم

    سلام من مدتی است به خاطره خالی کردن شارژ ام از این خط استفاده نمی کنم دیروز نیاز به یک پیام داشتم دو هزار تومان شارژ کردم تنها از این دوهزارتومان وقط یک پیام فرستادم بعد ازیک ساعت نکاه کردم دیدم موجودی 8000 تومان شب خوابیدم صبح نکاه کردم موجودی 0 

     

     

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام. من یک خط تازه گرفتم برای که نت بگیرم گوشی رو 10000تومن شارژ کردم دوباره 50000تومن اما چون میخواستم بسته خوبی بگیرم 20000تومن گوشی رو شارژ کردم. اما متاسفانه 15"تومن اولی اصلا نیست😔😔. ******

    سلام برای حل مشکل صفر شدن خودبخودی شارژ ایرانسل : اگه هیچ سرویسی براتون فعال نیست باید خط تون رو برای چندین ساعت متوالی یا برای اطمینان از صبح تا شب بندازین توی یه گوشی دیگه اینطوری وقتی خط تون رو به گوشی خودتون منتقل کردین تنظیمات اینترنت و گوشی به حالت اولش برمیگرده - به 700 زنگ زدم گفت گوشیتون مشکل پیدا کرده و این راهنمایی رو بهم داد ، این کار رو کردم خدا رو شکر مشکلم حل شد  

    سلام دو تا دە تومانی شارژ کردم یعنی بیست تومان خط ایرانسلمو شارژ کردم. فورا اعتبارشو چک کردم صفرە!! چکار کنم؟؟؟  یعنی چە..... واقعا نمی‌دونم چی بگم خدا بە دادمون برسە...

  • روح الله شوردی جوان
  • شارژم یه دفه ۲۰تومان کم‌شد علتش چیه خواهش میکنم‌بگید

    سلام من شارژ دارم اما وقتی تماس میگیرم میگه اعتبار کافی نیست

     سلام یک راه خییییییییییییییلی مناسب که من خودم هم استفاده کردم #۸۰۰+ را بگیرید بعد گزینه ۳ ( قطع تبلیغات ) را بزنید بعد دیگه شارژتان هدر نمیره

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    اینا گفتند شما برنده گوشی شدید بعد ۵۰۰۰ تومن شارژمو حال کرد ***** گوگل تشارژم خالی شد

     

     

  • فاطمه پوررجب
  • اخه این چه وضع شه من ۳۰ تومن زدم بسته بگیرم ۴ تومن موند فقط

    اخ چرااا من تو هیچ سرویسی عضو نیستم اوتوقت شارژم تموم میشع 

    من ساعت ۲خودم چک کردم ک ۳۰۰۰تومن شارژ دارم اما بعد از اینک خابیدم و ساغت ۵دوبارع چک کردم دیدن موجودیم صفرع😭😭

    مربوط به تمدید اهنگ پیشوازه

    من یک شماره ای بهم تک زنگ زد بهش زنگ زدم کل پولم خورد ۶۰۰۰ هزار دارشتم شارژ همه رو خورد یک شاره عجیب بود بعدش یه چیز انگلیسی آورد اگه کسی میدونه چرا اینتوری شده روبیکا بیام بده بگه ایدیم 

    Rezamoulaeee

    من چند باری همین اتفاق برام افتاده چند وقت پیش ۱۰۰۰۰ تومان شارژ کردم و کمتر از یه هفته نشده بدون هیچ تماسی شارژم ۲ ریال شد 

    من بیست تومن شارژ گرفتم شب رفتم یه چک زدم یه کادر سیاه اومد که یه چیزایی نوشته بود فقط دوکمه okبود زدم شارژم شد هزار ریال یعنی چی هی شارژ بگیرم یه شبه هزار تومن بشه راه حله داشتید حتما بگید 

    سلام . من امروز ساعت 13 هزار دقیقه گرفتم و توی این زمان 3 ساعت هم خواب بودم و 2 ساعت هم کارهای متفرقه داشتم. یعنی 10ساعت هست خریدم و توی 5 ساعت مثلاً شاید 100 دقیقه صحبت کردم و الان پیام اومده بسته شما تمام. اسم این را باید چی گذاشت . متاسفم. متاسفم. متاسفم.

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    من چند بار شارژ خریدم فقط پولم حروم شد دفعه ی آخر هم پولم را از بانک برداشت و اصلا شارژ نداد و زنگ هم بهشون زدم کاری نکردن 

    عملا تو روز رو شن **** ** ** ****  

    *** ******* *** .....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">