ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مایکروسافت به کاربران بینگ پول می‌دهد!

| يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

اگر به‌جای استفاده از مرورگر کروم در ویندوز 10 از مرورگر اج / Microsoft Edge و سرچ بینگ استفاده کنید، مایکروسافت از خجالت شما در می‌آید!
مرورگر دوباره ساخت‌یافته و کاملاً متفاوت اج با پیش‌فرض موتور جستجوی بینگ، شمارا وارد معامله جدید با مایکروسافت می‌کند.
مایکروسافت معتقد است مرورگر اج سریع‌تر از کروم یا فایرفاکس است و باتری خوری به‌مراتب کمتری نیز در مقایسه با مرورگرهای رقیب دارد و این نکته‌ای است که می‌تواند باعث سوق دادن کاربران به‌سوی اِج شود.
حتی با قلم دیجیتال روی اج می‌توانید بنویسید. البته مشکل اینجاست که کاربران زیادی از اج استفاده نمی‌کنند.
استراتژی جدید Microsoft Rewards که پیش‌تر Bing Rewards نامیده می‌شد به شما در قبال استفاده از بینگ به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض جایزه می‌دهد و کافی است با ورود به فروشگاه مایکروسافت اج و بینگ را اجرا کنید.
این سیستم جایزه دهی، فعلاً در آمریکا کار می‌کند و هر کاربر باید در هرماه 30 ساعت از اج استفاده کرده و دیفالت جستجوی خود را بینگ قرار دهد. مایکروسافت از روی حرکت موس و ... تشخیص می‌دهد که شما از چه مرورگری و موتوری استفاده می‌کنید و درنهایت به شما کوپن جایزه استفاده از استارباکس، اسکایپ، آمازون و یا خدمات اتلوک بدون تبلیغات را می‌دهد.
به گزارش خبرآنلاین کارشناسان می‌گویند مرورگر اج واقعاً در جلوگیری از باتری خوری لپ‌تاپ در مقایسه با کروم و فایرفاکس مؤثر است.

  • ۹۵/۰۵/۳۱

مایکروسافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">