ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجری الکامپ بیست و دوم تعیین شد

| يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

مجوز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) برای دومین سال پیاپی به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صادر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ناصر علی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اعلام این خبر ابراز خوشحالی کرد و افزود: قول مساعد رئیس شرکت سهامی نمایشگاه ها در مراسم اختتامیه نمایشگاه الکامپ سال گذشته، مبنی بر واگذاری مجوز الکامپ بیست و دوم به نام سازمان با برگزاری جلسات متعدد و همراهی آقای اسفهبدی محقق شد و مجوز نمایشگاه الکامپ برای دومین سال پیاپی به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای صادر شد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با تاکید بر اینکه مجوز نمایشگاه الکامپ 6 ماه پیش از برگزاری آن به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صادرشده است، افزود: در تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ صدور مجوز در این بازه زمانی اتفاقی بی‌سابقه است. سال گذشته به صنعت فاوای کشور قول دادیم، الکامپ هرسال بهتر از سال گذشته و به دور از حاشیه‌ها برگزار شود. اکنون در مسیر درستی قرار داریم و فرصت بیشتری برای برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی ایده‌های جدید و برگزاری یک نمایشگاه استاندارد در اختیار خواهیم داشت. تجربه موفق گذشته را به کارخواهیم گرفت تا نمایشگاهی منسجم و شایسته صنف فاوا برگزار کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">