ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجلس دخالتی در فیلترینگ نداشت

| چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۲:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

یک نماینده مجلس گفت: فیلترینگ شبکه های اجتماعی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت نگرفت بلکه این تصمیم از سوی شورای عالی امنیت ملی مصوب و اجرا شده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: مخالف فیلترینگ فضای مجازی بوده و معتقدم فضای مجازی باید قانونمند شود.

وی اضافه کرد: هم اینک به ویژه در جریان تبلیغات انتخاباتی به علت نبود قانون، کاربران هر موضوع نادرست را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و کسی هم برخوردی نمی کند.

این نماینده مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی با مطرح کردن طرح صیانت از فضای مجازی درصدد قانون گذاری و قانون مند کردن فضای مجازی بود اما این طرح در مجلس به کندی پیش رفت، رییس مجلس شورای اسلامی هم این موضوع را دنبال نکرد.

وی افزود: بنده در شبکه های اجتماعی واتساپ، تلگرام و اینستاگرام فعالیتی ندارم و تنها از شبکه های اجتماعی ایتا و بله استفاده کرده و همه مقالات، متن و کلیپ سخنرانی ها در ایتا بارگذاری شده است.

حجت الاسلام فلاحی بیان کرد: با توجه به آغاز فرایند تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک خط سفید و بدون فیلتر برای فعالیت در این فضا دریافت کردم همچنین برای برقراری ارتباط با مسوولان کشورهای منطقه نیاز به بهره گیری از واتساپ دارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">