ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک اینفلوئنسر اینستاگرامی ۲۷ ساله و مشهور آمریکایی که قصد داشت به زور اسلحه یک دامنه اینترنتی را تصاحب کند، محاکمه و به ۱۴ سال حبس محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، این فرد که در اینستاگرام میلیون ها تعقیب کننده دارد، از پسرعموی خود که یک مجرم سابقه دار است هم کمک گرفته بود تا مالک یک دامنه اینترنتی را به زور اسلحه وادار به انتقال مالکیت آن به خود کند.

این فرد که روسی لوتاریو آدامز نام دارد و به پولو شهرت دارد، علاوه بر اینستاگرام در برخی شبکه های اجتماعی دیگر هم فعال است. آدرس دامنه ای که وی تلاش داشت کنترل آن را به طور مسلحانه در دست بگیرد، doitforstate.com است.

گفتنی است تنها یکی از حساب های کاربری این فرد در اینستاگرام ۱.۵ میلیون نفر تعقیب کننده دارد. وی در این حساب مطالبی زننده و خلاف عرف در مورد اقدامات غیراخلاقی و رفتارهای جنسی برخی دانشجویان دانشگاه ایالتی آیووا منتشر می کرد.

علت تلاش وی برای کنترل دامنه doitforstate.com،علاقه وی به هشتگ DoItForState بوده است. این دامنه در اختیار فردی به نام اتان دیو است. این دو نفر از سال ۲۰۱۵ با یکدیگر در تماس بودند و دیو پیشنهاد ۲۰ هزار دلاری فروش این دامنه را مطرح کرد که توسط آدامز پذیرفته نشد.

در نهایت آدامز و پسرعموی خلافکارش با مراجعه به منزل دیو، شلیک به پای وی و قرار دادن اسلحه بر سر او تلاش کردند این فرد را متقاعد کنند. اما وی در نهایت موفق شد کنترل اسلحه را در دست بگیرد و چند بار نیز به سینه پسرعمومی آدامز ،شرمن هاپکینز تیراندازی کرد. وی سپس پلیس را در جریان این حمله قرار داد.

  • ۹۸/۰۹/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">