ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات با FCPها وارد تعامل شد

| جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران گفت: با ایجاد فضای تعاملی با رگولاتوری و FCPها مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی و برای ارایه خدمات مناسب به جامعه راهکارهای مناسب تعیین میشود.

به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، نادر صابری وند ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه رقابت در فضای دوستانه و مناسب می تواند به ارایه خدمات مطلوب در جامعه منجر شود، گفت: نقطه مشترک ما با اپراتور ها مصوبات ابلاغی از سوی رگولاتوری است و باید برای اجرای درست مصوبات ارتباط خوبی با این نهاد و FCPها وجود داشته باشد تا توجیه وتفسیری دقیقی از مصوبات حاصل شود .

وی با اشاره به برگزاری نشست راهکارهای هم افزایی فعالان حوزه خدمات ثابت توسط شرکت مخابرات ایران در اسفند ۱۳۹۹ تصریح کرد : این همایش با حضورشرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت ثابت(FCPها )در فضایی صمیمی و علمی، راهکارهای تخصصی این حوزه را مورد بررسی قرار گرفت و بهترین روش همکاری را برای رقم زدن وضعیت برد- برد در عرصه گسترده ارتباطات ثابت مورد مفاهمه قرار دادند .

تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب

وی تلاش برای منطقی کردن تعرفه ها و تعامل بیشتر با FCPها را از جمله فعالیت های این معاونت در سال جدید عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت ثابت عموما از بستر های مخابراتی برای ارایه خدمات استفاده می کنند، همکاری و تعامل با این شرکت ها برای ارایه خدمات به مردم ضروری است .

صابری وند با تاکید بر تجزیه و تحلیل دقیق مصوبات رگولاتوری در معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران تصریح کرد :در بررسی مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نقاط تهدید ،فرصت ، قوت و ضعف تعیین می شود که با تجریه و تحلیل آنها و بررسی توسط حوزه های مربوطه ،حسن استفاده از آنها صورت می گیرد .

وی با اشاره به اینکه رگولاتوری مواردی که با پروانه مخابرات مغایرت داشته باشد به صورت جرایم تعیین می کند اظهارداشت : معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با همکاری مناطق مخابراتی مستندات لزم برای توجیه و تفسیر ارایه می کند تا جرایم به حداقل کاهش یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">