ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات تهران: استفاده از اینترانت افزایش یافت

| دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۳:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر مخابرات استان تهران گفت: آمارها نشان می‌دهد مصرف اینترنت داخلی به شکل قابل توجهی افزایش یافته است؛ به طور مثال در ۲۴ ساعت گذشته مصرف اینترنت داخلی ۱۸۰ گیگابیت بر ثانیه بوده است.
به گزارش ایرنا ملک جعفریان در نشست خبری با خبرنگاران، به شرح عملکرد یک‌ساله این مجموعه پرداخت و در خصوص توسعه فیبرنوری در استان تهران اظهار داشت: از سال گذشته به دستور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توسعه فیبرنوری را آغاز کردیم. سازمان فناوری اطلاعات از سال ۱۳۹۶ و نیازی که به اتصال سازمان‌های دولتی به یکدیگر حس شد، مرکز «تبادل اطلاعات» را راه‌اندازی کرد.

وی تاکید کرد: در ۴ سال آینده ۲۶۷۰ میلیارد تومان بودجه برای توسعه فیبرنوری در نظر گرفته‌ایم که به واسطه آن یک میلیون و ۶۳۰ هزار ظرفیت‌سازی برای فیبرنوری ایجاد کنیم.

مدیر مخابرات استان تهران درباره افزایش قیمت فیبرنوری تاکید کرد: تمرکز ما بیشتر روی حجم مصرفی است، اما فکر نمی‌کنم تغییر شایانی در قیمت فیبرنوری رخ بدهد. هزینه آماده‌سازی خانه برای اتصال به فیبرنوری و تهیه مودم بین ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان برای کاربر هزینه دارد.

جعفریان با تاکید بر اینکه اکنون ۱۷۰ هزار مشترک فیبرنوری در استان تهران وجود دارد، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مصرف داخلی ۱۸۰ گیگابیت بر ثانیه بوده که نشان می‌دهد مصرف داخلی به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">