ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مراحل اجرایی اپراتور دوم آغاز شده‌است

| يكشنبه, ۲ مرداد ۱۳۸۴، ۰۴:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون ارتباطات وبرنامه‌ریزی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت : بعد از مصوبه مجلس تمام تغییرات لازم در پروژه اپراتور دوم انجام و ایران سل مراحل اجرایی خود را آغاز کرده‌است.

" برات قنبری " در گفت وگو با ایرنا ضمن اشاره به آخرین فعالیتهای مربوط به اجرای پروژه اپراتور دوم (ایران سل) افزود: بعد از مصوبه مجلس ، ملزم به تغییر سهم خارجی به ‪ ۴۹‬درصد وسهم داخلی به ‪ ۵۱‬درصد شدیم که باحفظ حقوق مدیریتی‌باید ‪ ۲۱‬درصد از سهم خارجی به بانکهای ایرانی واگذار می‌شد.

وی تصریح کرد: در ابتدا، امتناع طرف خارجی از قبول این سهم باعث جایگزینی شرکت دیگری شد اما بعد از مذاکرات فراوان مجددا شرکت ترک سل با قبول این سهم موظف به اجرای تعهدات کاری خود شد.

وی بااشاره به سهم بانکهای ایرانی در این پروژه اظهارداشت: در واقع ‪ ۲۱‬درصد سهم بانکها شامل برخی از بانکها مانند صادرات ، ملی و پست بانک می شود که یکی از این بانکهاموظف به ارایه کلیه خدمات بانکی به این پروژه در مدت دو سال خواهد شد.

قنبری ضمن اشاره به مصوبه مجلس در زمینه موارد امنیتی در تفاهم نامه بین کشور ایران و شرکت ترک سل گفت :این مصوبه نیزبابررسی‌های انجام شده در کمیسیون شورای عالی امنیت ملی تصویب شد.

وی درادامه آخرین فعالیت در زمینه پروژه ایران سل را توجیه فنی واقتصادی آن دانست وافزود: توجیه فنی واقتصادی پروژه‌اپراتور دوم روز شنبه ‪ ۸۴/۴/۲۵‬نیزبه تصویب شورای اقتصادی کشور رسید.

معاون ارتباطات وبرنامه‌ریزی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزیهای انجام شده ، هم‌اکنون اپراتور دوم مراحل اجرایی خود را آغاز کرده‌است، که امید است به نحو مطلوبی کار خود را به پیش ببرد.

  • ۸۴/۰۵/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">