ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مردم کهگیلویه منتظر تحقق وعده وزارت ارتباطات

| سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

مناطقی در کهگیلویه و بویراحمد هستند که مردم و جوانان آن همچنان چشم به راه وعده معاون وزیر جهت ایجاد زیرساخت اینترنت پر سرعت هستند.

کرونا این روزها موجب اختلال در بیشتر کارها شده که یکی از این کارها آموزش است که بنا به گفته سازمان بهداشت جهانی موجب خانه نشین کردن نزدیک به 300 میلیون دانش آموز در کل جهان شده است.
امروزه با وجود شبکه ها و زیرساخت های ارتباطی مثل اینترنت بسیاری از کارها آسان شده و مثل گذشته آن چنان نیازی به حضور فیزیکی افراد نیست همچنان که دانش آموزان به صورت غیر حضوری قادر به فرا گرفتن دروس در بحبوحه هر بحرانی همچون کرونا هستند.
به گزارش فارس؛ اما در برخی نقاط از بد حادثه زیرساخت های لازم جهت تسهیل در برقراری ارتباط وجود ندارد کما این که در استان کهگیلویه و بویراحمد نقاط کوری وجود دارد که همین موجب اخلال در برنامه های مردم این نقاط شده که از جمله آن ها کریک ، میمند و بهمئی است مناطقی که نیاز به اینترنت «4G» دارند تا بتوانند همانند سایر نقاط استان با سهولت کارهای خود را انجام دهند شبیه آن چه که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش اینترنتی رایج شده و دانش آموزان و دانشجویان به صورت غیر حضوری و از این راه کسب اطلاعات و آموزش می کنند.
مردم این مناطق در تماس هایی خواستار پی گیری موضوع شده اند که از طریق معاون مخابرات استان پی گیر این مشکل شدیم.
کرامت نیک اقبال معاون مخابرات استان می گوید در پی سفر چند ماه قبل معاون وزیر ارتباطات به استان قول تقویت اینترنت این مناطق و تبدیل آن به «4G» داده شد.
وی گفت: ما نیز در شرکت مخابرات استان مکاتبات لازم را با مرکز داشته ایم و پی گیری های لازم در پی وعده معاون وزیر انجام شده است.
این مسوول در مخابرات استان ادامه داد: تنها کاری که از دست ما بر می آمد افزایش پهنای باند بود که زمینه آن را فراهم کردیم و باید تجهیزات لازم به استان برسد که در فضای کنونی و با بروز مشکل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و ممکن است باز هم به تعویق بیفتد.
وی با بیان این که باید از طریق فناوری اطلاعات موضوع پی گیری شود خاطرنشان کرد: از مجموع 120 مرکز خدمات دهی مخابرات هم اکنون 50 مرکز دارای امکانات اینترنتی «4G» هستند.
معاون مخابرات استان یادآور شد: سازمان باید اپراتور پشتیبانی خود را تعیین کرده و به ما معرفی کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">