ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسایل اقتصادی پشت نصب آنتن‌های BTS

| سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان پدافند غیرعامل از تمرکز این سازمان بر مباحث مردم‌محور خبر داده و این مساله را یکی از رویکرد‌های مهم سازمان پدافند غیرعامل دانست.

چندی پیش رئیس سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: موضوعات مردم محور و آنچه مربوط به سلامت مردم می‌شود یکی از اولویت‌های هشتگانه این سازمان به شمار می‌رود.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه در حوزه BTS‌های موبایل که از مدت‌ها پیش مورد نگرانی شهروندان بوده و حتی در این زمینه شورای شهر نیز به طور مثال مخالفت‌هایی داشته، آیا اکنون سازمان پدافند غیرعامل بررسی خاصی نسبت به این موضوع داشته است، اظهار کرد: این مباحث بیشتر به لایه‌های فنی مربوط می‌شود.

سردار جلالی همچنین عنوان کرد: از سوی دیگر در بحث شورای شهر شاید تا حد زیادی مبحث زیبایی شهری مطرح باشد، البته تا حدی هم مباحث اقتصادی دراین قضیه تاثیر دارد و ممکن است بخشی از این موضوع برای دریافت سهم شورای شهر در این خصوص باشد.

وی افزود: نکته‌ی سوم آنکه لازم است ساماندهی آنتن‌های BTS به شکلی مدنظر قرار بگیرد که هم مباحث زیباسازی شهر را به همراه داشته باشد و هم پوشش مناسبی برای کاربران ایجاد کند.

جلالی همچنین اظهار کرد: به نظر بحث‌هایی که درخصوص ضرر داشتن و مواردی از این دست مطرح می‌شود، بیشتر بهانه‌هایی است که در این حوزه مطرح می‌شود.

  • ۹۴/۰۸/۱۹

آنتن‌های BTS

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">