ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مستند سازی تکفا آغاز شد

| پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۳۸۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - کار مستند سازی و جمع آوری مدارک و مستندات طرح توسعه و کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات (تکفا) از هفته گذشته آغاز شده است.

مهندس سلجوقی معاون فنی دبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات در خصوص گردآوری مستندات و دستاوردهای طرح تکفا از آغاز تا کنون گفت: بخشی از این مستندات از قبل گردآوری شده و کار مستند سازی خروجی های طرح تکفا در دستگاه های مختلف از هفته قبل آغاز شده است.

بر اساس این گزارش پیش از این اعلام شده بود که مستندات خروجی های تکفا در قالب یک کتاب و در نشست ملی انفورماتیک ارایه خواهد شد. این مستند سازی شمال موافقتنامه های تبادل شده میان دستگاه های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، پروژه های در دست اجرای دستگاه های اجرایی و میزان پیشرفت آنها و مواردی از این دست خواهد بود.

لازم به ذکر است که برخی از دستگاه های اجرایی همکاری لازم جهت گزارش دهی مستمر در خصوص میزان پیشرفت طرح های در دست اجرای خود را نداشته اند که این موضوع کار ارایه گزارش کلان خروجی های طرح تکفا را به تاخیر انداخته است.

از سوی دیگر تا کنون هیچ دستگاهی به شکل مستقیم اقدام به تشریح میزان پیشرفت طرح های فناوری اطلاعات و ارتباطات در نهاد خود نکرده که این موضوع نیز جای بررسی و تامل دارد.

  • ۸۴/۰۳/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">