ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسعود فاتح استعفا داد

| جمعه, ۱ مهر ۱۳۸۴، ۰۸:۱۲ ب.ظ | ۲ نظر

ITanalyze.ir – مسعود فاتح سردبیر سرویس جامعه اطلاعاتی ایسنا امروز استعفا داد.

این استعفا در پی تصمیم اخیرابولفضل فاتح مدیر عامل ایسنا جهت خروج از این خبرگزاری و ادامه تحصیل در خارج از کشور صورت می پذیرد. مسعود فاتح باز گذاشتن فضا برای مدیریت و پرسنل جدید برای فعالیت در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را از جمله دلایل استعفای خود اعلام کرده است.

وی از روزهای آغازین شروع به کار خبرگزاری ایسنا در این خبرگزاری حضور داشته و برای نخستین بار در ایسنا اقدام به راه اندازی سرویس فناوری اطلاعات کرد که بعدها این سرویس به جامعه اطلاعاتی تغییر نام داد.همچنین سرویس "نگاهی به وبلاگ ها" نیز ازجمله سرویس هایی است که به ابتکار وی در خبرگزاری ایسنا راه اندازی شد.

مسعود فاتح فارغ التحصیل دانشگاه مخابرات بوده و با مسایل و مشکلات عرصه مخابرات و ارتباطات آشنایی زیادی دارد.

به همین جهت سرویس جامعه اطلاعاتی ایسنا در مدت اندکی از آغاز به کار خود توانست به سرعت در حوزه فناوری اطلاعات مطرح شده و با وجود حضور رسانه های مختلف در این حوزه همچنان کارکرد و تاثیرگذاری خود را حفظ کند.

برای دوست و همکار گرامی مهندس مسعود فاتح آرزوی موفقیت و سربلندی می کنیم.

  • ۸۴/۰۷/۰۱

نظرات  (۲)

MAN SHAKHSAN DAR JARYANE EGHDAMATE MOASER VA SADEGHANEH VEY DAR TOOL SALHAYE GOZASHTEH DAR ESNA BOODEH AM AZ EN ROO OMIDVARAM VEY HAMCHENAN DAR ZAMINEH RASANEHEE BE EGHDAMATE MOASERASH EDAMEH DAHAD BAAREZOOYE MOVAFAGHEAT BARAYE ESHAN
بی شک یک خسته نباشید به وی کمترین چیزی است که میشود گفت. خسته نباشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">