ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واشنگتن در واکنش به اقدامات شش کشور مبنی بر افزایش مالیات از سرویس های دیجیتال آمریکا و هدف قرار دادن شرکت هایی مانند گوگل و آمازون، تعرفه های بیشتری به ارزش صدها میلیارد دلار روی واردات از این کشورها اعمال کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش شده است که واشنگتن در واکنش به اقدامات برخی کشورها مبنی بر افزایش مالیات از سرویس های دیجیتال و هدف قرار دادن شرکت هایی مانند گوگل و آمازون، تعرفه های بیشتری به ارزش صدها میلیارد دلار روی واردات از شش کشور اعمال کرده است.

اسناد نماینده تجاری ایالات متحده نشان می دهد که طیف گسترده ای از کالاها از انگلستان، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، هند و اتریش با تعرفه 25 درصدی مواجه شدند.

به گفته بلومبرگ، اگر ایالات متحده پس از رایزنی های عمومی که برای ماه مه برنامه ریزی شده است، اقدامات تنبیهی خود را ادامه دهد، این تعرفه ها سالانه به حدود 880 میلیون دلار خواهد رسید.

تصور می شود این مبلغ معادل چیزی باشد که این کشورها قصد دارند با گرفتن مالیات از آمازون، گوگل، فیس بوک و سایر غول های اینترنتی آمریکایی جمع کنند.

با توجه به اینکه انگلیس 2 درصد عوارض و مالیات به درآمد شرکت های بزرگ فناوری آمریکا تحمیل کرده است، با صادرات حدود 325 میلیون دلاری خود به ایالات متحده که شامل لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی تا مبلمان می شود، بیشترین ضربه را از اقدام آمریکا خواهد دید.

عوارض مربوط به ترکیه، اسپانیا و ایتالیا می تواند به ترتیب 160 ، 155 میلیون و 140 میلیون دلار باشد، با توجه به مالیاتی که این کشورها از شرکت های مستقر در ایالات متحده می گیرند.

در همین حال ، صادرکنندگان هند و اتریش به دلیل اقدامات تلافی جویانه ایالات متحده می توانند به ترتیب 55 و 45 میلیون دلار ضرر کنند.

  • ۰۰/۰۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">