ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بهتر بود قبل از ترغیب مردم به سرمایه گذاری در این بازار، حداقل زیرساخت های فنی را آماده می کردیم.
اختلال در سیستم معاملاتی سهامداران را کلافه کرده و روزی نیست که معاملات بدون دردسر و گله و شکایت سهامداران به پایان نرسد.
در این میان گاهی این اختلال ناشی از خرابی هسته معاملات است و گاهی هم کارگزاری ها توان پاسخ به این حجم تقاضای سرمایه گذاران را ندارند و هنگ می کنند.

امروز هم طبق روال عادی این روزها، سیستم هنگ بود و برخی کارگزاری ها با ارسال پیامک به مشتریان خود اعلام کرده اند مشکلات پیش آمده در سامانه معاملاتی کارگزاری، ناشی از عدم سرویس دهی مناسب شرکت تامین کننده سامانه معاملاتی(رایان هم افزا) است!

اینکه مقصر این مشکل کیست بماند؛ ولی بهتر بود قبل از ترغیب مردم به سرمایه گذاری در این بازار، حداقل زیرساخت های فنی را آماده می کردیم. خدا می داند با ورود سهامداران عدالت، چه روزهایی قرار است داشته باشیم.

تعدادی از سهامداران ضمن تماس با مجموعه رسانه های بورس نیوز گفته اند: "تقصیر ما چیست که پول و سرمایه مان را وارد این بازار کردیم و مدام باید با خرابی سیستم مواجه باشیم. نه امکان خرید عرضه اولیه را داریم و نه امکان خرید و فروش در لحظه مناسب! فقط وعده دادند تا ما را به این بازار بکشانند؛ حالا هم کسی به مشکلات ما اهمیتی نمی دهد."

مجموعه بورس نیوز آماده انعکاس نظرات شرکت رایان هم افزا و سایر مسوولان ذیربط هست. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">