ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مایکروسافت نگران است که استخراج رمزارزها، به سرویس‌های ابری این شرکت آسیب برساند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران مایکروسافت در سکوت خبری، امکان استخراج رمزارز‌ها را در خدمات ابری خود ممنوع کرده است. غول فناوری اهل ردموند هدف از انجام این کار را محافظت از مشتریان سرویس‌های ابری خود عنوان کرده است. ممنوعیت مذکور در به‌روزرسانی شرایط و قوانین جهانی برای خدمات آنلاین این شرکت اعمال و از اول دسامبر اجرا شده است.

در بخشی از تغییرات سیاست‌های استفاده از خدمات ابری مایکروسافت آمده است: استخراج رمزارز با استفاده از خدمات ابری مایکروسافت بدون کسب تأییدیه از این شرکت، ممنوع است.

مایکروسافت در بخش مجوز‌های خدمات ابری خود توضیحات زیادی درمورد ممنوعیت استخراج رمزارز ارائه نداده است. این شرکت در بخشی با عنوان «خط‌مشی استفاده‌ مجاز» اشاره کرده است که نه مشتریان و نه افرادی که ازطریق مشتریان به خدمات ابری این شرکت دسترسی دارند، نباید بدون دریافت تأییدیه‌کتبی، از این سرویس‌ها برای استخراج رمزارز استفاده کنند.

در سند مربوط به تغییرات شرایط خدمات ابری مایکروسافت آمده است: خط‌مشی استفاده‌ مجاز، استخراج رمزارز‌ها را در همه‌ سرویس‌های آنلاین مایکروسافت منع می‌کند و بدین منظور مشتریان باید تأییدیه‌ کتبی دریافت کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">