ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

منتظر وزیر مخابرات هستم

| شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۸۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - دیروز تو تاکسی نشسته بودم که یک دفعه یکی از مسافران وارد بحث سیاسی شد. البته در ماشین چندکارشناس دیگر مسایل سیاسی هم خوشبختانه حضور داشتند. خودتان که می دانید ما ایرانی ها اتفاقاً در زمینه جامعه شناسی، فلسفه، تاریخ، ادبیات، حمل ونقل تا نانو تکنولوژی و غیره سررشته داریم. ولی آن روز بحث در مورد سیاست بود و چه بحث آبکی داغی هم بود. کارشناسان سیاسی حاضر داشتند در مورد اعضای کابینه رییس جمهور بحث می کردند که بله آقا اصولاً باید وزیرایی باشند که به کار مردم رسیدگی کنند.

به هر حال مردم خسته شده اند و باید یک تکانی به مملکت داد البته قبل از آنکه از بیرون تکانمان بدهند.

خلاصه در مورد هر وزیر و ویژگی هایش بحثی شد که چون مربوط به حوزه کاری من نبود متاسفانه تمام آن اطلاعات گرانقیمت را فراموش کرده و از دست دادم.

ولی ناگهان یکی از کارشناسان حاضر در تاکسی گفت من که فقط منتظر معرفی وزیر مخابرات! هستم. چون این وزارتخانه بسیار مهمی است، من یکدفعه گوش هام به قدری تیز شد که باهاش می شد درخت قطع کرد چون بد جوری کنجکاو شده بودم که چرا این پیر مرد یکدفعه میان این همه وزیر صاف رفت سراغ وزیرمخابرات!

خلاصه پیر مرد در ادامه گفت این وزیر باید خیلی قوی باشه تا ببینیم می تونه این مشکل موبایل ها رو درست کنه یا نه!؟ تو این دولت که فقط حرفش رو زدند. خدا کنه وزیر مخابرات خوبی بیارند سرکار! چون این مساله مهمیه.

  • ۸۴/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">