ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نشست "کودکان و ماهواره" برگزار می‌شود

| چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸ ق.ظ | ۰ نظر

سومین نشست از سلسله نشست های"شبکه های زرد" فرهنگ سرای فناوری اطلاعات با حضور پژوهشگران و روانشناسان کودک به نقد و بررسی تاثیر شبکه های ماهواره ای بر کودکان می پردازد.

به گزارش آی‌تی‌آنالیز در این برنامه که شنبه 10 خرداد از ساعت 16:30برگزار می شود، شهرام اسلامی روانشناس کودک و بنیانگذار شخصیت پردازی کودک در ایران، محمد جواد ترکاشوند روانشناس کودک، فاروق صفی زاده کارشناس تاریخ و ادیان، مهدی مرندی محقق و پژوهشگر، شهباز فضلی حقوقدان و مدرس دانشگاه و علی اصغر رحمتی متخصص علوم ارتباطات اجتماعی و استاد دانشگاه حضور دارند و موضوع ماهواره و تاثیرآن بر کودکان شخصیت آینده آنان را نقد و بررسی می کنند.

سخنران اصلی این همایش شهرام اسلامی روانشناس کودک است. اسلامی عضو بنیان نخبگان ایران، بنیانگذار هوش اقتصادی کودک در ایران و بنیانگذار شخصیت پردازی کودک در ایران است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس یا از سایت www.it.farhangsara.irبازدید کنند.

  • ۹۳/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">