ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نقشه راه‌های حوزه ICT بازنگری می‌شود

| دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از بازنگری و به روزرسانی نقشه راه های فناورانه حوزه ICT در راستای اهداف مدنظر وزیر ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان گفت: بازنگری و به روز رسانی نقشه راه‌های تدوین شده پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اهداف تعیین شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در جلسه‌ای با حضور علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات موضوع نقشه راه‌های تدوین شده پژوهشگاه ICT مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد این نقشه راه‌ها پس از بازنگری و به روز رسانی به عنوان اسناد پشتیبان در اختیار معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گیرد. بر این اساس مقرر شد از ظرفیت پژوهشگاه ICT در تحقق شبکه ملی اطلاعات به طور کامل استفاده شود و علاوه بر این سایر شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات هم از این ظرفیت استفاده کنند.

رئیس پژوهشگاه ICT افزود: ما در پژوهشگاه بر اساس سیاست‌های تعریف شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمام ظرفیتمان را به کار خواهیم گرفت تا روند تعریف و اجرای پروژه‌های مرتبط با شبکه ملی اطلاعات را با سرعت بیشتری انجام دهیم،

یزدانیان افزود: ما این قول را خواهیم داد که از زمان عقد قراردادهای مربوط به پروژه‌های شبکه ملی اطلاعات، بیش از ۲ هفته زمان نخواهد برد تا تدوین نقشه راه به مرحله اجرا برسد.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت هیئت امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت توسعه فعالیت‌های پژوهشگاه ICT و پیشرفت پروژه‌های آن تاکید کرد.

  • ۰۰/۰۸/۲۴

پژوهشگاه ICT

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">