ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نواقص اینترنتی البرز مرتفع شود

| سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

نماینده مردم شهرستان های کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز خواست ، نواقص و ضعف سرعت اینترنت برخی مناطق استان را مرتفع کند.

به گزارش ایرنا علیرضا  عباسی در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت : اقدامات خوبی در سال های اخیر برای توسعه شبکه اینترنت در استان انجام شده اما بهره مندی از اینترنت پرسرعت حق مردم البرز است که باید به آن توجه شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امروزه استفاده از خدمات اینترنت در کشور و جهان فراگیر شده ، افزود:  برهمین اساس میزان استفاده از این فناوری نوین افزایش یافته و بسیاری از خدمات در بستر اینترنت انجام می شود و باید در این زمینه اقدام لازم برای کیفیت سرعت آن به عمل آید.

نماینده مردم  کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش به نسبت خوب اینترنت استان البرز خواستار رفع مشکلات کیفیت اینترنت در بعضی از قسمت های استان که در ساعاتی از شبانه روز با کیفیت کمتری ارائه می‌شود، شد.

وی گفت: فناوری اطلاعات می‌تواند موتور محرکه اشتغال جوانان  واقع شود و همه ما باید در این مهم کوشا باشیم .

رییس  مجمع نمایندگان استان در بخش دیگری از سخنانش به انتصاب مدیران در البرز اشاره کرد و افزود: انتظار می رود در بحث انتصاب مدیران به افراد توانمند بومی توجه شود و از ظرفیت های داخلی البرز در این زمینه بهره برد.

وی بیان داشت:  اگر از بیم قوم و قبیله گرایی در هر استان، مصلحت حکم کند که مدیران کل از خارج از استان منصوب شوند باید به شاخص ها و معیارهای مدیر تراز انقلابی توجه ویژه شود و با این وجود حداقل معاونین آنها باید بومی باشند تا ظرفیت مدیریتی داخل استان مورد غفلت واقع نشود.
 سودابه رادفرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز نیز دراین نشست با بیان اینکه اکنون شبکه اینترنت در البرز  ۹۹ درصد روستاها و ۱۰۰ درصد  مناطق شهری و جاده‌ای را تحت پوشش دارد ، گفت:  اکنون فقط ۶ روستای فاقد اینترنت پرسرعت داریم  و بقیه استان دارای اینترنت پر سرعت و متصل به شبکه ملی اطلاعات هستند.

  • ۹۹/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">