ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اهمیت ایجاد اکوسیستم مناسب برای رسیدن به جایگاه مطللوب در صنعت فناوری اطلاعات، گفت: برهمین اساس، در سند تحول دیجیتال چند برنامه را در دستور کار قرار داده ایم.
فناوران - محمدجواد اذری جهرمی گفت: ما صنعت فناوری اطلاعات را به عنوان یکی از زیرساخت های اساسی توسعه صنعتی کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر می گیریم. اکنون در جایگاهی هستیم که اگر وارد صنعت ای تی شویم می توانیم جایگاه خوبی را به دست بیاوریم اما اگر این کار را نکنیم، دیگران وارد شده و جایگاه ما را می گیرند. 
آذری جهرمی همچنین گفت: با حضور آقای همتی در بانک مرکزی و تعاملات مناسب با بانک مرکزی در زمینه پرداخت الکترونیکی توافق شده تا وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بانک مرکزی و اداره نظام های پرداخت نشست هایی مشترک داشته باشد تا قانون گذاری در حوزه پرداخت الکترونیکی توسط بانک مرکزی و وزارت ارتباطات انجام شود.
وی با بیان این که تغییرات نرخ ارز باعث شده که هزینه های ارزی و درآمدهای ریالی مخابرات با مشکل مواجه شود گفت: از فروردین تا آذرماه امسال، رشد تبادلات مرکز ملی تبادل اطلاعات، 10 برابر شده اما تنها 10 درصد ظرفیت این مرکز کار می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">