ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نوکیا پایان سال 2016 باز می‌گردد

| يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

نام نوکیا هنوز هم برای کاربران جهانی خاطره‌انگیز است و بسیاری از افراد این برند را همچنان بهترین تولیدکننده دستگاه‌های موبایلی در جهان می‌دانند. نوکیا که زمانی بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان بود، قصد دارد بار دیگر به این بازار برگردد.

موبنا – پس از آنکه مایکروسافت مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی را خرید، نام آن را از این بازار حذف کرد و روی نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود از نام مایکروسافت استفاده کرد. بر اساس قرارداد منعقد شده بین دو شرکت، نوکیا موظف شد تا فصل چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی از این نام برای حضور در بازار جهانی تلفن همراه استفاده نکند.

هم‌اکنون که سال ۲۰۱۶ از نیمه عبور کرده است نوکیا با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد از پایان سال جاری میلادی نخستین گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی خود مبتنی بر سیستم عامل اندروید را روانه بازار می‌کند.

روی این دستگاه‌ها نام نوکیا حک شده است و البته دستگاه‌های مذکور در شرکت فنلاندی ساخته نمی‌شوند. نوکیا برای ساخت این محصولات با شرکت چینی HMD که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Foxconn محسوب می‌شود قرارداد بسته است تا وظیفه تولید دستگاه‌های خود را به آنها بسپارد.

خبرگزاری The Paper چین به نقل از «مایک وانگ» مدیر شرکت نوکیا در کشور چین تایید کرد در فصل چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی سه یا چهار دستگاه موبایلی با برند نوکیا واردب ازار جهانی خواهد شد. این دستگاه‌ها شامل گوشی هوشمند و رایانه لوحی می‌شوند.

  • ۹۵/۰۵/۳۱

نوکیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">