ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با نزدیک شدن به زمان برگزاری سرشماری آماری سال ۲۰۲۰ آمریکا، فیس بوک نگران است که باز هم این شبکه اجتماعی به ابزاری برای دروغ پراکنی و جعل اخبار مبدل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، نگرانی از سواستفاده هایی از این دست باعث شده تا فیس بوک از برنامه های خود برای مقابله با نشر اخبار جعلی در مورد سرشماری سال ۲۰۲۰ آمریکا در این شبکه اجتماعی خبر بدهد. این در حالی است که تا پیش از این عمده نگرانی مدیران فیس بوک مربوط به تخریب نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و دیگر کشورها بود.

فیس بوک اعلام کرده که گروهی را مامور مقابله با انتشار اخبار جعلی در مورد سرشماری آماری سال ۲۰۲۰ در این شبکه اجتماعی کرده و آنها تلاش خواهند کرد ضمن تشویق مردم به مشارکت در این سرشماری جلوی انتشار اخبار دروغین را هم بگیرند.

فیس بوک افزوده که برای کاهش مشکلات در این زمینه از هوش مصنوعی نیز کمک می گیرد. تمرکز بر روی این موضوع مسائل مختلفی را در بر می گیرد که رعایت حقوق رای دهندگان، ارائه آموزش های شهروندی و غیره از جمله آن است. همچنین قرار است با مطالب مروج ملی گرایی افراطی و افکار جدایی طلبانه نیز برخورد شود.

فیس بوک وعده داده با افرادی که مطالب نفرت پراکن را به خصوص در انتقاد شدید از دولت آمریکا در این شبکه اجتماعی منتشر کنند، نیز برخورد می کند. علت این اقدام ایجاد جوی آرام و مناسب برای برگزاری سرشماری ۲۰۲۰ اعلام شده است.

  • ۹۸/۰۴/۱۰

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">