ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دولت چین برای جلوگیری از اعتیاد نوجوانان به بازی‌های رایانه‌ای استفاده و اجرای این بازی‌ها را به سه ساعت در هفته محدود کرده و حالا نگران دور زدن محدودیت‌های مذکور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رسانه‌های چین از وجود حفره‌ها و نقص‌های فنی خبر داده‌اند که دور زدن محدودیت اجرای بازی‌های ویدئویی را ممکن می‌کند و لذا معتقدند باید حفره‌های یادشده شناسایی شده و این محدودیت‌ها به طور جدی رعایت شوند.

چین در ماه آگوست گذشته از اجرای قوانین تازه‌ای خبر داد که بر اساس آن هیچ فرد جوان و نوجوان زیر ۱۸ سالی در این کشور حق ندارد بیش از سه ساعت در هفته را صرف اجرای بازی‌های ویدئویی کند. هدف از این کار مقابله با اعتیاد به بازی‌های ویدئویی دانسته شد. اما حالا مشخص شده برخی جوانان این محدودیت‌ها را دور می‌زنند.

رسانه‌های چین می‌گویند کرایه و خرید و فروش حساب‌های کاربری متعدد برای اجرای بازی‌های آنلاین در این کشور رواج دارد و از این طریق افراد می‌توانند بدون افشای هویت واقعی خود با چند شناسه کاربری بازی‌های مدنظر خود را اجرا کنند. بنابراین مقابله با این روند ضروری است.

به نوشته روزنامه مردم ارگان رسمی حزب کمونیست چین، باید تمهیداتی اندیشیده شود تا از خرید و فروش و کرایه دادن حساب‌های کاربری بازی‌های آنلاین به افراد زیر سن قانونی نیز جلوگیری شود. از سوی دیگر شرکت‌های بازی ساز نیز باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهند تا نسل آینده به شکلی سالم تربیت شود و زمینه توسعه مناسب صنعت بازی‌های ویدئویی نیز به وجود آید.

علاوه بر این خانواده‌ها و مدارس نیز باید محیطی هدایت‌گر را برای رشد سالم کودکان و نوجوانان به وجود آورند و به خصوص والدین باید مراقب رعایت محدودیت‌های زمانی اجرای بازی‌های ویدئویی باشند.

  • ۰۰/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">