ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هدیه شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان

| چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۴۳ ق.ظ | ۰ نظر

شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان استفاده از اینترنت همراه  3Gو 4G مشترکین سیمکارت های خود را به مدت یک هفته رایگان اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در این برنامه کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیمکارت های شاتل، به مناسبت نیمه شعبان به مدت یک هفته و در قالب سرویس اختصاصی "شاتل موبایل پلاس" اینترنت همراه نامحدود، هدیه می‌گیرند. این طرح از روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برای مشترکین شاتل موبایل فعال شده و آن‌ها می‌توانند در صدها شهر مشمول طرح شاتل موبایل پلاس از بسته اینترنت هدیه نامحدود  3Gو 4G بهره‌مند شوند.
بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی کلیه مشترکین قدیمی و جدیدی که تا پیش از ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ فروردین نسبت به فعال‌سازی و برقراری اولین تماس از سیمکارت‌های خود اقدام کرده باشند، با حضور در مناطق و شهرهای تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس به صورت رایگان و تا سقف مصرف منصفانه ۲۰ گیگابایت، اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد.
متقاضیان برای اطلاع بیشتر می‌توانند به وبسایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه کنند.

  • ۹۸/۰۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">