ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هزینه 1.3 میلیون دلاری FBI برای هک آیفون

| جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

جیمز کومی مدیر پلیس فدرال آمریکا – اف بی آی – به طور غیرمستقیم میزان پولی را که نهاد تحت سرپرستی وی برای هک کردن گوشی آیفون عامل حملات تروریستی سن برناردینو پرداخته افشا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ان دی تی وی، وی به کنایه گفته است که این رقم از حقوقی که قرار است وی در هفت سال و چهار ماه باقیمانده از مسئولیتش در اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) بگیرد، بیشتر است.

بنا بر اعلام اف بی ای و اداره مدیریت و بودجه امریکا حقوق سالانه جیمز کومی از ژانویه سال 2015 برابر با 183300 دلار بوده است و لذا وی تا پایان دوره ماموریتش 1.34 میلیون دلار دریافت خواهد کرد. لذا می توان نتیجه گرفت که اف بی آی برای هک کردن آیفون یاد شده بیش از 1.3 میلیون دلار هزینه کرده است.

این بیشترین رقم پرداختی افشا شده توسط اف بی آی برای هک کردن یک ابزار الکترونیک است. پیش از این مشخص شده بود که اف بی آی برای هک کردن چند گوشی هوشمند تلفن همراه یک میلیون دلار به یک شرکت امنیتی امریکایی به نام زرودیوم پرداخته است.

پاسخ کنایه آمیز کومی هفته قبل در لندن در واکنش به سوالی در مورد مبلغ پرداختی اف بی آی برای استفاده از نرم افزار هک آیفون ارائه شد. این نرم افزار تنها برای هک کردن گوشی آیفون 5سی که مجهز به سیستم عامل IOS نسخه 9 به بالا باشد قابل استفاده است.

  • ۹۵/۰۲/۰۳

FBI

»

آیفون

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">