ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه‌اول و جام جهانی؛ از هدایا تا رومینگ 5G

| سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

بزرگترین اپراتور ایران و خاورمیانه یعنی همراه اول با توجه به داشتن نزدیک به 75 میلیون مشترک فعال، تدابیر، طرح‌ها و برنامه‌های زیادی برای فوتبال‌دوستان در داخل و خارج از کشور، به اجرا درآورده است.
به گزارش آی‌تی آنالیز، طرح ویژه جام جهانی همراه اول برای ایرانیان از 16 آبان کلید خورد که تا پایان آذر 1401 نیز ادامه دارد.
در همین راستا در داخل کشور، غول ارتباطی ایران، انواع بسته‌ها، هدایا و جوایز ویژه جام جهانی را طراحی و به اجرا درآورد که از آن جمله می‌توان به رونمایی همراه اول از «ستاره 2022 مربع» با طیف وسیعی از سرویس‌های ویژه از جمله شرکت در «کمپین قرعه کشی 11 توپ طلا 80 گرمی»، خرید «بسته اینترنتی ویژه جام جهانی»، تماشای «پخش زنده مسابقات»، شرکت در «مسابقه پیش بینی» و «بسته رومینگ ویژه مسافران قطر» اشاره کرد.
همچنین اهدای هدیه بسته اینترنت سه گیگابایتی به ده‌ها میلیون همراه‌اولی، به مناسبت برد تیم ملی ایران مقابل ولز از دیگر اقدامات همراه اول در همراهی با تیم ملی و ایرانیان بود.
همراه اول اما در خارج از کشور یعنی در محل برگزاری جام جهانی 2022 قطر نیز، همچون گذشته خدمات ویژه و متنوعی برای مشترکان خود که به این کشور سفر کرده بودند در نظر گرفت.
براساس تفاهم صورت گرفته میان همراه اول و اپراتورهای Ooredoo و Vodafone در کشور قطر، تعرفه رومینگ بین الملل با تخفیف ویژه برای «مکالمه با ایران» و «مکالمه دریافتی از ایران» و همچنین «مکالمه داخلی با شماره های قطر» دقیقه ای 9 هزار تومان، ارسال پیامک 2 هزار تومان و اینترنت به ازای هر مگابایت 2 هزار تومان است.
اگرچه همراه اول در سال‌های گذشته تجربه مدیریت و ارایه خدمات پایدار و مستمر به میلیون‌ها مشترک در جریان سفر به عتبات و حج را در کارنامه خود دارد و از این جهت مدیریت خدمات به مسافران محدود جام جهانی قطر به هیچ وجه چالش‌برانگیز نبود.
اما مشترکان همراه اول در قطر، امسال توانستند از رومینگ و اینترنت پیشرفته 5G برخوردار شوند که نه تنها شاهد گزارشی از بروز مشکلاتی نبودیم بلکه تجربه بسیار خوبی از سوی مشترکان این اپراتور نیز به دست آمد.
ارسال انبوهی از ویدیوها و تصاویر با سرعت و کیفیت بالا از سوی تماشاگران ایرانی به سمت ایران، نشان داد که مشترکان همراه اول علاوه بر هیجان مسابقات، در کنار تماشاچیان دیگر کشورهای پیشرفته، از لذت آخرین نسل اینترنت و ارتباطات نیز برخوردار بودند و از این بابت گزارشی از هیچ‌گونه مشکل و اختلالی در ارتباط مشترکان حاضر در قطر با یکدیگر و تماس‌های به مقصد ایران منتشر نشد.
همچنین خبرنگاران و گزارشگران ایرانی حاضر در قطر نیز با سرعت و سهولت بالایی اقدام به ارایه گزارش‌های صوتی، تصویری و ویدیویی خود برای رسانه‌ها و ایرانیان داخل کشور کردند و در طول مسابقات و گزارش‌ها نیز کوچکترین اختلالی در پخش گزارش‌های مستقیم از سمت قطر در داخل کشور مشاهده نشد تا به این ترتیب باز هم مهر تاییدی بر جایگاه همراه اول به عنوان یک خدمات‌رسان مطمئن، در دسترس و پشتیبان برای ارتباطات داخلی و بین‌المللی ایرانیان در رویدادهای مهم و پرترافیک از نظر ارتباطی بخورد و در کارنامه این اپراتور ثبت شود.

  • ۰۱/۰۹/۱۵

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">