ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همه دانش‌آموزان نیازمند تبلت می‌گیرند

| دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) ضمن تشریح اقدامات این معاونت در کمیته امداد گفت: دو میلیون و ۵۷۳ هزار خانوار با جمعیت ۵ میلیون و ۲۹۰ هزار نفر تحت عنوان معیشت بگیر، تبصره ۱۴ و افرادی که تک خدمتی و چند خدمتی هستند از خدمات امداد بهره می برند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر خدمات حمایتی و معیشتی و بهداشت و درمان مددجویان، در حوزه اشتغال نیز کارنامه موفق و درخشانی دارد، اظهار کرد: سال گذشته دستگاه اول و برتر کشور در حوزه اشتعال بودیم؛ در سال جاری تا به این لحظه، ۵۳ هزار و ۱۸۷ شغل برای مددجویان ایجاد شده است. همچنین خدمت به دانش آموزان و دانشجویان جزو برنامه های ویژه ماست؛ در مهرماه در مرحله اول به دانش آموزان نیازمندمان ۵۰ هزار تبلت ارائه می شود که با برنامه ریزیهای انجام شده همه دانش آموزان نیازمند از سیستمهای هوشمند برخوردار خواهند شد و خلأیی در امر آموزششان ایجاد نخواهد شد. 

  • ۹۹/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">