ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هیأت آمریکایی به ریاست معاون وزیر امنیت داخلی آمریکا در سفری به بحرین با مقامات این کشور دیدار کرد.

به گزارش  فارس، هیأت آمریکایی به ریاست «دیوید پیکوسک» معاون وزیر امنیت داخلی این کشور روز یکشنبه (دیروز) با هیأت وزارت کشور بحرین به ریاست «طارق الحسن» رئیس دستگاه امنیت عمومی در مقر باشگاه افسران این دستگاه واقع در منطقه السقیه دیدار کرد.

در این دیدار همکاری‌های امنیتی بین بحرین و آمریکا و راهکارهای توسعه این همکاری، پروژه‌های همکاری آتی در زمینه مبارزه با تروریسم الکترونیکی و فنی و نیز کمک‌های فنی آموزشی، بررسی شد.

طبق گزارش خبرگزاری بحرین (بنا)، رئیس دستگاه امنیت عمومی بحرین گفت که این کشور سال‌های طولانی از تهدیدات و دخالت‌های خارجی در امور داخلی آن رنج برده و تلاش‌هایی برای نفوذ به جبهه داخلی با هدف بر هم زدن امنیت و ثبات آن صورت گرفته اما بحرین توانست موفقیت‌هایی را در زمینه‌های مختلف به خصوص در زمینه امنیتی کسب کند.

رئیس دستگاه امنیت عمومی بحرین و معاون وزیر امنیت داخلی آمریکا همچنین یادداشت تفاهم مشترک درباره تبادل اطلاعات، حفظ امنیت تأسیسات، تقویت امنیت مجازی و تبادل تجربیات آموزشی امضا کردند.

همچنین «احمد بن حمد آل خلیفه» رئیس امور کمرگی بحرین با معاون وزیر امنیت داخلی آمریکا نشستی را برگزار و طی آن توسعه همکاری و هماهنگی بین دو کشور در زمینه گمرک بررسی شد و دو طرف به تبادل تجربیات پرداختند.

این مقام آمریکایی همچنین به همراه معاون رئیس دستگاه امنیت عمومی بحرین از پایگاه المحرق وابسته به فرماندهی گارد ساحلی بازدید کرد و در جریان مدرن‌ترین قایق‌ها و سیستم‌های امنیت دریایی بحرین قرار گرفت.

  • ۹۸/۰۷/۱۶

جنگ سایبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">