ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گزارشات حاکی از آن است که دولت هند قصد دارد از حضور شرکت‌های چینی به خصوص هوآوی در توسعه شبکه نسل پنجم مخابرات خود جلوگیری کند.

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، گزارشات حاکی از آن است که دولت هند می‌خواهد حضور شرکت‌های چینی از جمله شرکت هوآوی را در توسعه شبکه نسل پنجم مخابرات خود ممنوع کند.

علیرغم آنکه دهلی نو مناقشه مرزی با چینی‌ها را بهانه اقدام خود قرار داده اما این مسئله به نوعی به مزاق آمریکایی‌ها هم خوش خواهد آمد چرا که آنها به شدت در تلاش هستند تا متحدان خود را بر آن دارند که همکاری‌های خود را با شرکت هوآوی متوقف کنند.

هند روز دوشنبه 52 نرم افزار موبایلی چینی را به بهانه نگرانی نسبت به نقض حریم خصوصی و همچنین نگرانی‌های امنیتی را در این کشور مسدود کرد.

گزارش روزنامه تایمز هند نشان می‌دهد که در همان روز دوشنبه مقامات دولتی هند در باره ممنوع کردن حضور هوآوی و دیگر شرکت‌های چینی در توسعه شبکه پنجی این کشور نیز سخن گفته‌اند.

هندی‌ها حدود 6 ماه پیش به هوآوی مجوز توسعه شبکه مخابرات پنجی را داده بودند و اعلام کرده بودند که تمام شرکت‌های تولید کننده تجهیزاتی می‌توانند در توسعه این شبکه در هند مشارکت کنند.

اخیرا هند و چین در یکی از نقاط مرزی خود با یکدیگر درگیر شده که این مسئله به کشته شدن 20 سرباز هندی منجر شده است.

  • ۹۹/۰۴/۱۱

هواوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">