ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هوشمندسازی تهران در اولویت نیست

| يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۰۴:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران از تاخیر هفت ساله در اجرای مصوبه ایجاد سامانه پایش هوشمند اعلام حریق ساختمانها انتقاد کرد و گفت: هوشمند سازی در پایتخت اولویت نیست.
به گزارش ایلنا، مهدی بابایی روز یکشنبه در جریان جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر ایجاد سامانه پایش هوشمند اعلام حریق ساختمانها، و رونمایی از این سامانه در ساختمان پلاسکو و انتخاب  اپراتوری برای کار، گفت: از آن زمان تا کنون هیچ ساختمان جدیدی به این سامانه اضافه نشده و با پیگیری های کمیته به این نتیجه رسیدیم که سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران زیرساخت‌های لازم را تامین نکرده است.

وی افزود: لذا اپراتور هم نتوانست ساختمان های بیشتری را به سامانه متصل کند.

او با برگزاری جلسه ای با سازمان فاوا برای رفع مشکلات تأکید کرد: هیچ نتیجه ای برای رفع چالش ها نگرفتیم.

وی با بیان اینکه این مصوبه  هفت سال است که روی زمین مانده و موضوعی است که با جان و مال مردم طرف است، از شهردار تهران خواست به صورت جدی این موضوع را پیگیری کند.

بابایی تاکید کرد: گلایه بنده همچنان باقی است که هر کاری در شهرداری تهران به سازمان فناوری اطلاعات می‌رسد با ناکارآمدی مواجه است.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: این موضوعات نشانه این است که برغم ادعای هوشمندسازی، هیچ‌ اولویتی به هوشمندسازی نمی دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">