ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هکرها سایت پوتین را بستند

| سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ | ۱ نظر

دیمیتری پسکوف' سخنگوی رییس جمهوری روسیه در باره حمله شدید هکرها به دو سایت مهم دولتی این کشور گفت: پایگاه اینترنتی 'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری برای پنج ساعت زیر حملات پیوسته و شدید اینترنتی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات افشا شده توسط پسکوف که امروز (سه شنبه) اعلام شد، حمله شدید هکرها از ساعت 5 تا 10بامداد روز یکشنبه به صورت پیوسته صورت گرفت، اما گروه امنیتی مسوول حفاظت اینترنتی، پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهوری روسیه را به یک مرکز ذخیره و دور از دسترسی حمله هکری منتقل کرد.
برخی اطلاعات نشان می دهد سایت پوتین برای اجرای اقدامات پیشگیرانه برای مدت کوتاهی از دسترس کاربران خارج شد.
همزمان گزارش شده است که سایت کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه نیز هدف حمله هکرهایی قرار گرفته که احتمالا آمریکایی هستند.
پسکوف با تاکید بر این که سازمان های اطلاعاتی توانسته اند به اطلاعاتی از مبدا و هویت اینترنتی هکرها دست یابند، گفت: اطلاعات به دست آمده بررسی و تحلیل خواهد شد.
فعالیت هکرها با اهداف سیاسی یا اقتصادی و جاسوسی یکی از بزرگترین آسیب ها در فضای مجازی است و بیشترین اتهام ها در این زمینه هم بین چین و آمریکا مبادله می شود.

  • ۹۴/۰۶/۲۴

هکرها

نظرات  (۱)

اگر آمریکا هم هکر بازی در بیاورد هم چین و هم روسیه را می ترکونه. چون مرکز استقرار همه موتورهای جستجو گر گوگل یاهو ام اس ان و .... هزاران مرکز تهیه و توزیع ویروسها و آنتی ویروسها از کشور آمریکا به کل جهان می رسد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">