ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزارت تحول دیجیتال اوکراین از هک 750 منبع آنلاین روسیه خبر داد.
به گزارش سایبربان؛ وزارت تحول دیجیتال اوکراین در کانال تلگرام خود گزارش داد از 11 تا 24 ژوئیه ارتش فناوری اطلاعات این کشور بیش از 750 منبع آنلاین روسیه خصوصا وزارت خارجه این کشور را هک کرده است. 

بر طبق اعلام این نهاد دولتی، در اثر این حملات، منابع آنلاین حیاتی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه از دسترس خارج‌شده‌ و بیش از صد فروشگاه آنلاین هواپیماهای بدون سرنشین و تجارت نظامی فدراسیون روسیه مختل شده‌ است. روس‌ها نتوانستند تجهیزات لازم را برای سربازان خود که علیه اوکراین می‌جنگند سفارش دهند.

در اثر حملات سایبری به فدراسیون روسیه، سرویس‌های مخابراتی بیلاین (Beeline) از دسترس خارج‌شده‌ و مشتریانش از دسترسی به اینترنت محروم شده‌اند. 

وزارت تحول دیجیتال اوکراین اعلام کرد ارتش فناوری اطلاعات این کشور به مهار پروپاگاندا در فدراسیون روسیه ادامه می‌دهد و اقدامات پیشگیرانه در رابطه با رسانه‌های روسیه را متوقف نمی‌سازد. به ازای هر موشک روسیه که به شهرهای اوکراین شلیک می‌شود و هر شلیک روسیه به اوکراینی‌ها، ارتش فناوری اطلاعات هرروز با حملات سایبری بزرگ به این کشور ضربه می‌زند.

  • ۰۱/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">