ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هیچ عملیاتی بدون IT در ارتش به نتیجه نمی‌رسد

| چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

امیر سرتیپ دوم صفوی گفت: هیچ عملیات و ماموریتی در ارتش و نیرو های مسلح بدون فناوری اطلاعات و ارتباطات به نتیجه نمی رسد .
به گزارش روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سید جواد صفوی فرمانده گروه مخابرات ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه نظامی گفت: نقش ارتباط و مخابرات در همه زمینه ها به خصوص در ارتش جمهوری اسلامی ایران پررنگ و بی بدیل است .
وی افزود: هیچ عملیات و ماموریتی در ارتش و نیرو های مسلح بدون فناوری اطلاعات و ارتباطات به نتیجه نخواهد رسید، چون این مهم نقش کلیدی در عملیات ها ایفا می کند. در زمان دفاع مقدس هم این فناوری نقش موثر خود را نشان داد .
امیر سرتیپ دوم صفوی خاطر نشان کرد: چون نیروی انسانی، تجهیزات و ارتباطات و فناوری اطلاعات از مهمترین مولفه های توان رزم است، هدف گذاری های بزرگی در این حوزه ها ایجاد و پیشرفت های قابل قبولی حاصل شده است .
او ادامه داد: پیشرفت های ایجاد شده را می توانیم با مقایسه توان فعلی و هشت سال دفاع مقدس متوجه شویم. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند باید قوی باشیم، تلاش خواهیم کرد که در همه زمینه ها با دانش و تکنولوژی روز پیش برویم .

  • ۹۸/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">