ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واردات گوشی ملوانی آزاد شد

| يكشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: واردات 100 قلم کالا از جمله گوشی تلفن همراه و تبلت درقالب کالای همراه ملوان به کشور آزاد شد.

به گزارش ایرنا، عبدالله حاجیانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیش از این واردات این کالاها ممنوع بود که براساس اعلام هیات دولت، ممنوعیت واردات 100 قلم از مجموع هزار و 309 قلم وزارت صمت برطرف شده است.
وی بیان کرد: با آزاد شدن واردات این 100 قلم کالا در قالب کالای همراه ملوان ظرفیت خوبی برای استان بوشهر ایجاد شده که از جمله آنها می توان به واردات گوشی تلفن همراه، تبلت، لوازم یدکی خودرو، لوازم و ماشین آلات کشارزی اشاره کرد.
حاجیانی یادآور شد: این فرصت خوبی برای ملوانان بوشهری است تا از معافیت های ملوانی 150 میلیون ریالی خود در هر سفر استفاده کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور در شرایط تحریم است، این ظرفیتی برای استان بوشهر است تا کالاهای مورد نیاز استان و حتی کشور را از همین طریق وارد کند.
حاجیانی یادآور شد: دستورات خوبی نیز در این ارتباط توسط استاندار بوشهر ابلاغ شده که باید اطلاع رسانی به جامعه هدف صورت گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">