ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واکنش ساترا به حکم تبرئه فیلیمو

| دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۴:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

سعید مقیسه رییس ساترا در پاسخ به قرار منع تعقیب فیلیمو و چرایی آن، گفت: ما به‌خاطر ترک‌فعل مورد سؤال قرار می‌گیریم و این‌که چرا وظایف به‌صورت کامل انجام نشده است. ساترا و بسیاری از نهادها ضابط قضائی نیستند وظیفه ما کشف تخلف و اعلام و پیگیری آن است تا از کسانی که حق دیگر همکاران را ضایع می‌کنند جلوگیری کنیم. همه محتوایی که در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر منتشر می‌شود ممیزی پیشینی ندارد، مثل صداوسیما که همه محتوایش ممیزی پیشینی دارد رسانه‌ها و فضای مجازی به‌دلیل حجم محتوا ممیزی پیشینی ندارد بلکه ابتدا بارگذاری می‌شود به‌واسطه رصدهایی که ما داریم در اولویت بازبینی قرار می‌گیرد و حضور شبکه‌های مردمی به این فضا کمک می‌کند.

به گزارش تسنیم وی ادامه داد: در این روند ممکن است برخی رسانه‌ها فرایند قانونی را طی نکنند. راهکار قانونی این است که ابتدا به مراجع ذی‌ربط اعلام کنیم. بخشی از این تخلفات مربوط به رعایت نشدن فرایندها، یا حقوق مخاطب یا رعایت نکردن موارد دیگر است. احکام صادره فرایندی دارد در مرحله اول تصمیمی گرفته می‌شود و فرصت اعتراض وجود دارد تا همه مراحل دادستانی طی شود که اکنون همه مراحل طی نشده است، در نهایت باید به‌صورت خلاصه گفت که یک نهاد تنظیم‌گر وظیفه‌اش اعمال قانون نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">